برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زمانی به مهر خبر داد:کمبود زمین چمن استاندارد مهمترین مشکل هاکی روی چمن در کشور

گچساران - خبرگزاری مهر: دبیر فدراسیون هاکی کشور کمبود زمین چمن استاندارد را مهمترین مشکل پیش روی هاکی روی چمن در کشور عنوان کرد.

فریدون زمانی به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون به این دلیل فعالیت هاکی روی چمن کشور کمتر از هاکی سالنی است.

وی افزود: با این حال فعالیت این رشته ادامه دارد و درهفتمین دوره مسابقات آسیایی نیز تیم ملی هاکی روی چمن ایران به مقام سوم رسید.

زمانی اظهارداشت: در حال حاضر هفت تیم زیر21 سال در هاکی روی چمن در کشور فعالیت دارند.

وی بیان کرد: استانهای کهگیلویه وبویراحمد، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و سمنان در زمینه هاکی روی چمن در کشور فعالیت می کنند.

زمانی بر لزوم تاسیس مدارس هاکی در استانها تاکید کرد و بیان داشت: فدراسیون هاکی آماده برگزاری کلاس آموزشی در رشته هاکی و داوری در شهرستانها است.

توجه به ورزش مدارس مهمترین برنامه فدراسیون هاکی

زمانی تصریح کرد: توجه به ورزش مدارس و استعدادیابی در رشته هاکی از مهمترین برنامه های فدراسیون هاکی در کشور است.

دبیر فدراسیون هاکی کشور همچنین از وجود جوانان با استعداد در رشته ورزشی هاکی در گچساران خبر داد و افزود: گچساران می تواند در رشته هاکی روی چمن نیز استعدادهای خوبی را به کشور معرفی کند.

وی عنوان کرد: وجود چند بازیکن ملی پوش در تیم هاکی نفت و گاز گچساران نشان از حمایت های خوب شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از استعدادهای هاکی این شهر است.

زمانی یکی از ضعف های هاکی استان کهگیلویه وبویراحمد را کمبود جمعیتی این ورزش در استان دانست وافزود: باید برای جذب جوانان و پرورش استعدادها تلاش بیشتری کرد.

وی همچنین با اشاره با قهرمانی تیم ملی هاکی ایران در مسابقات آسیایی تایلند، گفت: تیم ملی هاکی ایران توانست با تفاضل 100 گل یک اتفاق کم نظیر را در تاریخ هاکی آسیا رقم بزند.

دبیر فدراسیون هاکی کشور افزود: در این مسابقات تیم ملی هاکی ایران بهترین تیم آسیا شد و آقای گل مسابقات و بهترین بازیکن فنی هم از تیم ملی هاکی ایران انتخاب شدند.


تاریخ: 1391/10/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: