برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:آخرین وضعیت درودی‌ها برای دیدار با استقلال/ گهر بیشتر ضرر می‌کند!

مدیرعامل باشگاه گهر دورود با اشاره به اینکه بارندگی قطع شده و تمام مردم برای رفع آب‌گرفتگی زمین چمن ورزشگاه متحد شده‌اند، گفت: شرایط برای برگزاری دیدار گهر با استقلال مناسب است و این دیدار طبق برنامه بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد.

رضا آیت‌الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت جوی شهر دورود ضمن بیان مطلب فوق گفت: بارندگی قطع شده است و از شب گذشته هم بسیاری از مردان و زنان شهر دورود و استان لرستان در حرکتی قابل توجه و ارزشمند، تلاش کردند تا آب‌گرفتگی زمین چمن را برطرف کنند. بر این اساس باید بگویم شرایط برای برپایی مسابقه مناسب است.

وی با اشاره به اینکه این همکاری‌ها تا صبح ادامه داشت و حتی دوربین‌های تلویزیونی و عکاسان هم عزم و اتحاد مردم شهر و استان را به تصویر کشیدند، اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان فدراسیون برای ارزیابی وضعیت زمین چمن در ورزشگاه دورود حضور دارند تا در مورد برگزاری این بازی تصمیم گیری کنند.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم این بازی بدون هیچ مشکلی برگزار شود و بتوانیم با برتری مقابل استقلال، دل مردم شهر و استان را شاد کرده و بدین شکل از زحمات آنها تشکر کنیم.

وی در مورد صحبت‌های استقلالی‌ها که تعویق این بازی برنامه‌های آنها برای بازی با آلومینیوم در هرمزگان را به هم می‌ریزد، تصریح کرد: استقلالی‌ها چهارشنبه با آلومینیوم بازی دارند اما ما باید سه‌شنبه در انزلی با ملوان بازی کنیم.

آیت‌الله‌زاده در پایان گفت: با توجه به اینکه برای رسیدن به انزلی باید به تهران آمده و از تهران به آن شهر برویم و بازی ما هم یک روز زودتر از استقلالی‌ها است، در این زمینه هم ما بیش از تیم استقلال ضرر می‌کنیم، پس جای اعتراضی وجود ندارد.

دیدار تیم‌های گهر دورود و استقلال تهران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی که قرار بود ساعت 13:30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه دورود برگزار شود، به دلیل بارندگی شدید و با نظر داور مسابقه 24 ساعت به تعویق افتاد.


تاریخ: 1391/10/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: