برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

صالحی در گفتگو با مهر:در ورزشگاه منتسب به دهداری حرکت غیراخلاقی غیر قابل تحمل است

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه حرکت سعید حلافی زننده بود، گفت: بی حرمتی به تماشاگران از طرف بازیکنان بخصوص در ورزشگاهی که تندیس مرحوم دهداری در آن قرار دارد غیر قابل تحمل است و به همین خاطر حلافی را بدون درنگ اخراج کردیم.

خلیل صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اخراج سعید حلافی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: حلافی حرکت زشت و زننده‌ای انجام داد. تماشاگران نسبت به عملکرد او معترض بودند و این بازیکن پس از تعویض نسبت به اعتراض هواداران واکنش نشان داد که کاملا ناشایست بود. به همین خاطر با وجود اینکه جمعه روز تعطیل بود، کمیته انضباطی باشگاه تشکیل جلسه داد و اعضای این کمیته رای به اخراج حلافی دادند.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت حلافی سال گذشته هم انجام شده بود، یادآور شد: این بازیکن فصل گذشته هم یک مورد بی انضباطی داشت. به همین خاطر در قرارداد حلافی ذکر شده بود که در صورت تکرار چنین حرکتی باشگاه می‌تواند قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت ادامه داد: حلافی در ورزشگاهی مرتکب این حرکت شده است که منتسب به مرحوم پرویز دهداری است و تندیس ایشان در ورزشگاه قرار دارد.

صالحی درباره پیروزی صنعت نفت مقابل راه آهن هم گفت: خوشبختانه نقطه ضعف تیم به نقطه قوت تبدیل شده است. بازیکنان ما قبلا از دقیقه 70 به بعد منتظر باخت بودند ولی الان شرایط به گونه‌ای شده که در دقایق پایانی فشار بیشتری به حریف می‌آورند و به گل می‌رسند.

وی در پایان با بیان اینکه باشگاه با "هوگو ماچادو" و سیامک سرلک برای حضور در صنعت نفت به توافق رسیده‌ است، تاکید کرد: ماچادو جایگزین "شیمیچ" دروازه بان کروات ما شد. با این حال ما نتوانستیم با "دیگو ملو" برای جدایی این بازیکن به توافق برسیم. ما تمایل داشتیم قرارداد ملو را فسخ کنیم ولی این بازیکن دوست نداشت از صنعت نفت جدا شود. با این حال این بازیکن مد نظر کادر فنی نیست و قطعا نیم فصل دوم نیمکت نشین خواهد ماند.


تاریخ: 1391/10/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: