برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر مطرح شد:هواداران گهر توهینی به قلعه‌نویی نکردند/ حرفشان را داخل زمین بزنند!

سرپرست فرمانداری دورود با اعلام اینکه استقلالی‌ها در خصوص توهین به قلعه‌نویی دروغ می گویند،خطاب به مدیر عامل باشگاه آبی پوش تهران گفت: آقای فتح‌الله‌زاده به جای راه انداختن جنگ روانی و ادعاهای کذب حرف خود را درون زمین بزنید.

حسن احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهارات مقامات باشگاه استقلال در مورد حضور حدود 5000 هزار هوادار در ورزشگاه 2500 نفری دورود در روز گذشته و آخرین وضعیت آمادگی این ورزشگاه برای میزبانی بازی امروز ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز جمعه تهمیدات لازم را برای برگزاری دیدار تیم های استقلال و دورود در نظر گرفته بودیم و تنها مشکلی که وجود داشت آب گرفتگی زمین در اثر بارش شدید و متناوب باران بود.

وی درهمین خصوص افزود: روز گذشته حدود 100 نفر را برای تخلیه آب گرفتگی برخی از نقاط زمین بسیج کرده بودیم اما به دلیل تداوم برش باران تلاش ما نتیجه چندانی نداشت. بنابراین با نظر داور و نمایندگان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته شد که برای جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان این بازی به روز شنبه موکول شود.

سرپرست فرمانداری دورود تاکید کرد: در حال حاضر شرایط جوی کاملا مساعد بوده و آبی که در برخی از نقاط زمین جمع شده بود در اولین ساعات صبح امروز تخلیه شده است. امیدوارم میزبان خوب و شایسته ای برای این بازی باشیم.

وی در خصوص اظهار نظر مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر اینکه "در حالیکه گنجایش ورزشگاه 2500 نفر است اما روز گذشته دورودی ها اجازه ورود 5000 هزار تماشاگر و هوادار تیم خود را به ورزشگاه دادند"، گفت: روز گذشته اجازه ورود هیچ تماشاگری به ورزشگاه داده نشد و فقط حدود 200 نفر ازعوامل امدادی در ورزشگاه حضورداشتند. در واقع هواداران امروز با بلیط هایی وارد ورزشگاه می شوند که روز پنجشنبه فروخته شده  و تعداد آن 2000 قطعه است.

احمدی تاکید کرد: روز گذشته هواداری وارد ورزشگاه نشد که مسئولان استقلال ادعا می کنند ما 5000 هوادار خود را وارد ورزشگاه کرده یا خواهیم کرد ضمن اینکه تعداد بلیط هایی که مسئولان سازمان لیگ در اختیار ما قرار می دهند کاملا مشخص است.

وی در همین خصوص افزود: آقای فتح الله زاده به راه انداختن جنگ های روانی و ادعاهای کذب نشانگر حرفه ای گری در فوتبال نیست اگر می توانید درون زمین و در جریان بازی حرف خود را بزنید. متاسفانه هواداران ما استقبال گرمی از استقلالی ها کرده و قلعه نویی را تشویق کردند اما آقایان به دروغ ادعا کردند که به سرمربی تیمشان توهین شده است.

سرپرست فرمانداری دورود تاکید کرد: آقایان باید بدانند که مردم لرستان و دورود انسان های فهیم و میهمان نوازی هستند و این موضوع امروز نیز همچون گذشته به اثبات خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: ما در این راستا حتی بیش از 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را به هواداران استقلال اختصاص داده ایم و ضمن در نظر گرفتن کلیه تمهیدات امنیتی جایگاه هواداران را تفکیک کردیم.

احمدی در خصوص ادعای مسئولان استقلال مبنی بر قطع برق گفت: این موضوع هم کذب محض است که توسط مسئولان باشگاه استقلال مطرح شده چون روز گذشته هیچگونه قطعی برق در سط شهر دورود نداشتیم و شما می توانید این موضوع را از اداره برق منطقه ای استعلام بگیرید. مطمئن باشد امروز هم هیچ مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت.


تاریخ: 1391/10/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: