برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حال و هوای ورزشگاه/تشویق قلعه نویی توسط دورودیها/ از شادی برای گلزنی به پرسپولیس تا "گهر بارسلونا"!

دورود - خبرگزاری مهر: در حال حاضر تمام صندلیهای ورزشگاه تختی دورود با حضور پرشور تماشاگران پر شده و همه چیز برای برگزاری یک بازی جذاب و دیدنی فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعتی پیش درهای ورزشگاه تختی دورود به روی تماشاگران باز شد تا این ورزشگاه در زمان کوتاهی پر شود به طوریکه هم اکنون ظرفیت ورزشگاه تکمیل است و مابقی هواداران باید در خانه و از طریق تلویزیون بیننده این بازی باشند.

نکته جالب توجه در ورزشگاه تختی دورود پخش بازی تیم گهر دورود و پرسپولیس تهران از طریق اسکوربرد ورزشگاه است به طوریکه بعد از هر بار نشان دادن صحنه گل گهر هواداران این تیم فریاد شادی سر داده و تیم گهر را تشویق می کنند.

همچنین حمل پلاکاردهای مختلف حاوی شعارهایی در حمایت از تیم گهر از سوی هواداران این تیم از دیگر جذابیت ها و حواشی این بازی است. در میان شعارهای هواداران شعاری که بیش از همه جالب توجه است "عشق تمام دنیا؛ گهر بارسلونا!" است.

همچنین هواداران تیم گهر با حفظ آرامش تنها به تشویق تیم خود پرداخته و در شعارهای خود یادآوری کردند که "دورودی با غیرت همینه؛ همینه".

با توجه به تکمیل ظرفیت ورزشگاه پشت بام برخی خانه های مسکونی مشرف به زمین چمن ورزشگاه تختی دورود نیز توسط هواداران قرق شده است. همچنین بسیاری از هواداران که موفق به خریداری بلیط و حضور در ورزشگاه نشدند هم اکنون پشت درهای بسته ورزشگاه هستند.

دقایقی پیش همچنین اعضای تیم استقلال تهران برای بازی وارد ورزشگاه تختی دورود شدند. با ورود تیم استقلال به ورزشگاه و پس از آن ورود امیر قلعه نویی و کادر فنی تیم به زمین بازی تماشاگران به ویژه هواداران تیم گهر به شدت قلعه نویی را مورد تشویق قرار دادند.


تاریخ: 1391/10/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: