برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برگی زر در گفتگو با مهر:ترس را از بازیکنانم جدا کردم/ بازیکن صبا قابلیت دعوت به تیم ملی بوکس را دارد!

سرمربی ابومسلم با تاکید بر اینکه بزرگترین کارش در ابومسلم این بوده که ترس را از بازیکنانش جدا کرده، در خصوص اخراج بازیکن تیم صباگفت: بازیکن صبا نشان داد از قابلیت بالایی برای دعوت شدن به تیم ملی بوکس برخوردار است!

هادی برگی زر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم های فوتبال ابومسلم و صبا از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: صبا تیم خیلی خوبی است و شکست دادن یکی از نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کار سختی بود. در حال حاضر بزرگترین امتیاز تیم ما این است که با همه توان و وجدان خود بازی می کنند.

وی در همین خصوص افزود: من حدود یک ماه گذشته که هدایت ابومسلم را بر عهده گرفته ام بیشتر بروی بازیکنان تیم کار روانی انجام دادم. در واقع بزرگترین کار من در این تیم این بود که ترس را از آنها جداکنم تا بدون ترس مقابل هر تیمی بازی کنند بنابراین اگر در مرحله بعد مقابل استقلال در ورزشگاه ازادی بازی کنیم بازیکنانم اعتماد به نفس لازم و بالایی را برای رویارویی با این تیم دارند.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم تاکید کرد: امیدوارم این بار شاهد مشکلاتی که در گذشته برای ابومسلم پیش آمد نباشیم چون به قطار در حال حرکت همیشه سنگ می زنند نه قطاری که ایستاد است. امیدوارم برای بازسازی و احیای ابومسلم مدیران استانی و هواداران در کنارم قرار گیرند چون به تنهایی کار خیلی سخت است.

وی ضمن تشکر از حمایت حدود 10 هزار هوادار ابومسلم که به ورزشگاه ثامن آمده بودند، گفت: مدت ها بود که ورزشگاه ثامن شاهد حضور این تعداد هوادار ابومسلم در خود نبود. اکثر هواداران خواهان انتقام شکست ابومسلم در فینال جام حذفی بودند که خوشبختانه توانستیم این خواسته آنها را بر آورده کنیم.

برگی زر در خصوص درگیری فیزیکی بازیکن صبا و ابومسلم در جریان بازی که منجر به اخراج بازیکن صبا شد گفت: خوشبختانه تصاویر تلویزیونی به خوبی گویای همه چیز است. در حالیکه غلامعلی تبار، بازیکن ما با مجید حیدری، بازیکن تیم صبا یارگیری من تو من کرده بود وی با ضربات مشت بینی بازیکن ما را مورد هدف قرارداد که این کار از دید داور پنهان نماند و منجر به اخراج وی شد.

وی با بیان اینکه غلامعلی تبار در آن صحنه هیچگونه توهینی به حیدری نکرد، افزود: به نظر من کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز باید برای این حرکت زشت بازیکن صبا جریمه و یا حتی محرومیت در نظر بگیرد ضمن اینکه این بازیکن نشان داد که از قابلیت بالایی برای دعوت شدن به تیم ملی بوکس برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم با بیان اینکه ادعای صبایی ها مبنی بر اینکه به دلیل مسائل امنیتی جرات نداشتند تا حدود 2 ساعت پس از بازی رختکن تیم خود و ورزشگاه ثامن را ترک کنند، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ مشکل خاص امنیتی پس از بازی برای بازیکنان و عوامل تیم صبا به وجود نیامد.

وی در خصوص دلیل حاضر نشدن صمد مرفاوی در نشست خبری پس از پایان بازی نیز اظهار داشت: به دلیل تاخیر حضور مرفاوی به عنوان مربی تیم میهمان در نشست خبری پس از بازی و عجله ای که خبرنگاران داشتند آنها ابتدا از من خواستند در این نشست حاضر شوم که نمی دانم چرا این موضوع باعث ناراحتی مرفاوی شد و او قهر کرد.

وی در خصوص حریف تیم ابومسلم در مرحله یک چهرم نهایی رقابت های جام حذفی خاطر نشان کرد: اگر حریف ما در مرحله بعد استقلال باشد هواداران دو تیم مطمئن باشند شاهد یک بازی زیبا در ورزشگاه آزادی خواهند بود اما اگر حریف ما تیم گهر باشد مطمئن باشید در این خصوص شانس با من است و قرعه میزبانی بازهم به نام ابومسلم خواهد افتاد، همانطور که در مراحل قبل این اتفاق افتاده بود.

دیدار تیم های فوتبال ابومسلم و صبای قم از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد و با برتری 2 بر یک تیم ابومسلم به پایان رسید


تاریخ: 1391/10/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: