برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتخاب بهترین میزبان و لیدر/برنامه متفاوت سازمان لیگ والیبال برای معرفی بهترین‎ها/ انتخاب بازیکن در کار نیست

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پایان فصل جاری رقابت‎های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اقدام به انتخاب بهترین‎ها خواهد کرد اما این سازمان برخلاف سال‎های گذشته برنامه‎ای برای انتخاب برترین بازیکن ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فدراسیون والیبال سال 89 برای نخستین بار در پایان رقابت‎های لیگ برتر باشگاه‎های کشور اقدام به معرفی بازیکنان و مربیان برتر شرکت کننده در مسابقات باشگاهی و تجلیل از آنها در مراسم اختتامیه کرد. این کار سال گذشته برای دومین بار متوالی نیز انجام شد که البته انتخاب بهترین‎ها به خصوص در بخش بازیکنان با انتقاداتی همراه بود.

معرفی بهترین‎ها بر اساس گزارش‎های واصله از سوی ناظران و آنالیزورها این انتقاد را به دنبال داشت که انتخاب‎های صورت گرفته چشمی بوده و به همین دلیل خیلی قابل استناد نیست و چه بسا در این میان حق بسیاری هم تضعیف شده باشد به خصوص اینکه یکی از ملاک‎ها برای انتخاب بهترین بازیکنان این بود که آنها در طول برگزاری مسابقات هیچ کارتی از سوی داوران نگرفته باشند در حالیکه تاکید و انتقاد بسیاری بر این بود که انجام انتخاب ها باید جنبه فنی داشته باشد نه اخلاقی.

از همین رو سازمان لیگ فدراسیون والیبال امسال انتخاب بهترین‌ها در بخش بازیکنان و مربیان و حتی داوران و ناظران را از برنامه خارج کرده است و تاکنون هم هیچ نماینده‌ای را به منظور ثبت عملکرد آنها به محل برگزاری دیدارها اعزام نکرده است. 

این در حالی است که سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای حفظ توجه به مسائل فرهنگی در این سازمان و به خصوص با توجه به حاشیه‌های اخیر ایجاد شده در رقابت‎های لیگ برتر قصد دارد در پایان رقابت‌های فصل جاری بهترین میزبان و بهترین لیدر را انتخاب و از آنها تجلیل کند.


تاریخ: 1391/10/2
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: