برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طالبی در گفتگو با مهر:سپاهان ریشه قهرمانی دارد/ برای سه جام می جنگیم

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: سپاهان ریشه قهرمانی دارد و تمام بازیکنان این تیم برای به دست آوردن سه جام پا به میدان می گذارند.

فرشید طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود وما کاملا سوار بر بازی بودیم اما شرایط بد زمین به گونه ای بود که بازی در آن خسته کننده بود به طوری که من خدا را شاکر هستم که هم خودم ودیگر بازیکنان سالم از زمین بازی بیرون آمدیم.

وی در مورد نحوه برگزاری جام حذفی ادامه داد: به نظر من باید جام حذفی بهتر از این برگزار شود اما با اینکه تیم ملی امسال شرایط خوبی ندارد واگر جام حذفی امسال برگزار نمی شد مطمنا فشار زیادی بر روی لیگ برتر بود اما خوشحالم که از این مرحله به مرحله بعد صعود کردیم.

مدافع سپاهان با اشاره به جذب میلان سوشاک، از سوی تیم سپاهان تصریح کرد:‌ من فقط بازی سوشاک را در تمرینات دیدم اما امیدوارم که هر بازیکنی به تیم سپاهان می آید بتواند کمک شایانی به این تیم بکند چون سپاهان در سه جام بزرگ به میدان می رود ونیاز زیادی به بازیکنان با کیفیت دارد.

 وی اضافه کرد: تیم سپاهان ریشه قهرمانی دارد ومطمئن باشید می تواند در سه جام بزرگ به خوبی ظاهر شود واین امر دور از دسترس باشگاهی مانند سپاهان نیست.
 


تاریخ: 1391/10/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: