برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اختصاصی مهر/کارت بازی مجیدی صادر نمی‌شود/ فسخ قرارداد با "ردی" شرط بازی کردن فرهاد

رئیس سازمان لیگ برتر تاکید کرد تا زمانیکه نام دروازه‌بان استرالیایی از فهرست نفرات تیم استقلال خارج نشود، کارت بازی فرهاد مجیدی صادر نمی‌شود.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت قرارداد فرهاد مجیدی با تیم فوتبال استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار بود مسئولان باشگاه استقلال مجیدی را در فهرست نفرات خود جانشین "لیام ردی" کنند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد، به همین دلیل کارت بازی فرهاد مجیدی صادر نخواهد شد.

وی افزود: تا زمانیکه باشگاه استقلال 84 هزار دلار "لیام ردی" را پرداخت نکند و او بصورت توافقی از استقلال جدا نشود، مسئولان این باشگاه نمی‌توانند بازیکن دیگری را جانشین این دروازه‌بان استرالیایی در لیست نفرات تیم خود کنند.

رئیس سازمان لیگ همچنین تاکید کرد: صحبتهای مسئولان استقلال مبنی بر خروج نام "رودریگو توزی" از فهرست نفرات تیم خود و قرار گرفتن نام فرهاد مجیدی به جای این بازیکن در این لیست صحت ندارد زیرا توزی برای مشخص شدن وضعیتش، از استقلال به فیفا شکایت کرده است.

بهروان در پایان گفت: تا زمانیکه مطالبات "لیام ردی" پرداخت نشده و این دروازه‌بان استرالیایی رضایت ندهد، استقلالی‌ها نمی‌توانند بازیکن دیگری را به فهرست نفرات خود اضافه کنند، به همین دلیل کارت بازی فرهاد مجیدی صادر نمی‌شود.


تاریخ: 1391/10/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: