برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نوری در گفتگو با مهر:وجود لازلو برای ما دلگرمی است/ باید مربیان ایرانی را تقویت کنیم

دبیر فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه وجود لازلو برای ما دلگرمی است، گفت: باید در ادامه راه با مربیان ایرانی کار کنیم که آنها قطعا به کلاس‌ها و مطالب آموزشی نیاز دارند و ما باید در فدراسیون این موضوع را تقویت کنیم.

نواب نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قطع همکاری فدراسیون تیراندازی با مربیان خارجی تصریح کرد: طبق تصمیمی که در سطح کشور مبنی بر کاهش مربیان خارجی گرفته شد، ما هم مجبور به این کار شدیم. طی آخرین مذاکراتی که با کمیته ملی المپیک داشتیم مقرر شد، قرارداد "چابا" را لغو کنیم و در تیراندازی تنها یک مربی خارجی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سه مربی به نام‌های "درادی"، "چابا" و "لازلو" به ترتیب در رشته‌های اهداف پروازی،  تپانچه و تفنگ در ایران فعالیت می‌کردند که البته چندی پیش و قبل از نوسانات ارزی قرارداد "درادی" به اتمام رسیده بود. ما هم چون مجبور به انتخاب یک مربی از مربیان تحت قرارداد با فدراسیون بودیم که" لازلو" را انتخاب کردیم.  از این پس برای تیم‌های ملی تپانچه و اهداف پروازی از مربیان ایرانی استفاده خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا مربیان ایرانی به این سطح رسیده‌اند که بتوانند هدایت تیم‌های ملی تیراندازان کشورمان را برعهده بگیرند؟ اظهار داشت: اگر از دانش و تجربیات دیگران استفاده شود، خیلی بهتر است. بستر کاری‌ای شروع شده بود که در حال انجام و پیگیری بود. در هر صورت بر هم ریختن چنین موضوعی عواقبی دارد. البته باید بگویم به دلیل مسائل و مشکلات مالی پیش آمده دیگر چاره‌ای نبود. با توجه به قیمت ارز حقوق مربیان خارجی برای فدراسیون به 2 تا 3 برابر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه باید در ادامه راه با مربیان ایرانی کار کنیم، تاکید کرد: آنها قطعا به کلاس‌ها و مطالب آموزشی نیاز دارند و ما باید در فدراسیون این موضوع را تقویت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مربیان تفنگ به حدی رسیده‌اند که بتوانند روزی جانشین "لازلو" شوند؟ اظهار داشت: مسائلی این مربی فقط به دانش منوط نمی‌شود. او پس از گذشت 30 سال تجربیات خوبی را به دست آورده است که نمی‌توان تمام آنها را طی دو سه سال به کسی انتقال داد. این افراد در سطح جهان اعتباری دارند که این موضوع در خیلی جاها برای ما کار کرد و به نفع ما شد. وجود این افراد برای ما دلگرمی است.


تاریخ: 1391/10/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: