برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در نشست با اهالی کشتی؛محمد بنا شرایط بازگشتش را مطرح کرد/ نشست فوری رنگرز با مربیان فرنگی

نائب رئیس فدراسیون کشتی ظهر امروز طی نشستی با برخی پیشکسوتان و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی به بررسی شرایط مطرح شده از سوی محمد بنا خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته برخی از همکاران و دوستان قدیمی محمد بنا میهمان او بودند تا از خواسته ها و مشکلاتش مطلع و این نقطه نظرات را به اهالی فدراسیون کشتی انتقال دهند. در همین راستا حسین ملاقاسمی، داود میرزایی و حسام الدین جعفری شب گذشته طی نشستی دوستانه با محمد بنا در خصوص گلایه های این مربی به بحث و گفتگو پرداختند تا شاید بتوانند شرایط بازگشت او را مهیا سازند.

از سویی دیگر حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی نیز با جدیت پیگیر بازگشت محمد بناست و به همین دلیل از همکاران و دوستان وی خواسته امروز یکشنبه با حضور در فدراسیون کشتی نشست ویژه ای را پیرامون این مساله برپا کنند.

این نشست ساعت 11 امروز در دفتر نایب رئیس فدراسیون کشتی و با حضور حسن رنگرز، حسین ملاقاسمی، داود میرزایی و حسام الدین جعفری برگزار خواهد شد که قرار است شرایط ادامه همکاری محمد بنا بطور دقیق مطرح و بررسی شود.

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی سال 2013 میلادی طی روزهای اول تا چهارم اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می شود و این در حالی است که فرنگی کاران کشورمان به عنوان قهرمان سه دوره مسابقات جام جهانی، همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند.


تاریخ: 1391/10/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: