برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با ادامه غیبت ها ؛میدان برای رقبای محمد بنا باز شد

قطع همکاری محمد بنا با فدراسیون کشتی علاوه بر بلاتکلیفی فرنگی کاران رده‌های سنی مختلف و تعطیلی اردوهای آماده سازی، میدان را نیز برای عرض اندام منتقدان و رقبای آقای خاص فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه یک هفته از کناره گیری محمد بنا از راس امور کشتی فرنگی و تعطیلی اردوهای تیم ملی تمامی رده های سنی می گذرد، نه تنها اقدام مثمرثمر و سازنده ای از سوی متولیان فدراسیون کشتی صورت نگرفته، بلکه گفته می شود برخی از رقبا و منتقدان محمد بنا نیز مشغول رایزنی و هموار کردن بازگشت احتمالی خود در عرصه ملی هستند.

به ویژه آنکه قطع همکاری محمد بنا، نه تنها کادر فنی تیم ملی بزرگسالان را برای حضور رقبا خالی خواهد کرد، بلکه همکاران بنا در کادر فنی جوانان و نوجوانان نیز به تبعیت از مدیر فنی تیم های ملی رفتن را بر ماندن ترجیح خواهند داد. بدین ترتیب می توان پیش بینی کرد که مدیریت کشتی فرنگی ایران پس از سالها با یک تغییر و تحول اساسی روبرو خواهد شد.

رسول جزینی یکی از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص تازه ترین اقدامات برای بازگشت محمد بنا گفت: هنوز هیچ اقدام سازنده و مطلوبی از سوی مسئولان فدراسیون و متولیان ورزش صورت نگرفته و فعلا همه چیز به گذشت زمان گره خورده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حقوق و جوایز معوقه مربیان بطور کامل پرداخت شد؟ گفت: هیچ اطلاعی از وضعیت مالی مربیان ندارم و این مساله هم اکنون توسط سرپرست تیم ملی در حال پیگیری است.ضمن اینکه در خصوص بازگشت محمد بنا هم نظر و اطلاع دقیقی ندارم، چراکه هنوز هم وضعیت به همان شکلی است که قبلا بود!

البته این مربی اصفهانی در لابلای اظهارات خود بارها به این نکته اشاره کرد که میدان برای مربیان مدعی باز است و هر مربی یا مربیان دیگری می توانند برای بر دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی وارد گود شوند. هر چند شنیده می شود متولیان فدراسیون کشتی علاوه بر گزینه بازگشت محمد بنا، گزینه دیگری نیز در ذهن دارند که همان جایگزینی و بازگشت مردان دور مانده از عرصه کشتی فرنگی است.

به هر حال تنها اتفاقی که طی روزهای اخیر شاهد آن بودیم، تلاش و فعالیت برخی از چهره های شناخته شده و دور مانده از کشتی فرنگی هستیم که با امیدواری منتظر رفتن بی بازگشت محمد بنا و حضور مجدد خود در راس امور هستند.


 امانت دا
تاریخ: 1391/10/3
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: