برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پنجمین مرحله لیگ باشگاهی فوتبال هفت نفره برگزار می‌شود

رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولان از برگزاری دور دیگری از رقابت‌های باشگاهی فوتبال هفت نفره به صورت متمرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  امین الله مانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان اعلام کرد: طی نشست‌های هماهنگی که برای برگزاری مسابقات لیگ داشتیم، تصمیم بر این شد که برای کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب و نیز مشکلات مرتبط با آنها، لیگ این دوره به صورت متمرکز برگزار شود. بدین ترتیب شهرهای رشت و بوشهر به عنوان میزبان انتخاب شدند و پس ازقرعه کشی، 6 تیم در گروه مسابقات شهر رشت و 5 تیم در گروه مسابقات بوشهر قرار گرفتند.

رقابت‌های مرحله مقدماتی گروه رشت یا گروه "ب" با حضور تیم‌های هیات گیلان، هیات زنجان، هیات لرستان، هیات قزوین، هیات کرمانشاه و هیات کرمان   از 5 تا 10 دی ماه در زمین چمن مصنوعی پارک شهر رشت برگزار می شود و پس از آن دو تیم اول این گروه به مرحله بعدی صعود می کنند.

رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولان در ادامه افزود: رقابت‌های مرحله مقدماتی گروه "الف" یا گروه بوشهر نیز ماه آینده در شهر بوشهر و با حضور تیم های هیات فارس، هیات البرز، هیات بوشهر، هیات تهران و هیات مرکزی برگزار می شود و از این گروه نیز دو تیم اول به مرحله بعد صعود می کنند.

پس از برگزاری رقابت های مرحله مقدماتی، چهار تیم منتخب به صورت ضربدری با هم روبه رو شده و دو  تیم فینالیست از این طریق مشخص می شوند.
 


 ام
تاریخ: 1391/10/3
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: