برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سعید احمدوند:با حضور در رقابتهای آسیایی به سمت حرفه ای شدن حرکت می کنیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان گفت :حضور در رقابتهای آسیایی ما را به سمت حرفه ای شدن سوق می دهد چراکه در این مسابقات بهترین ها حضور دارند.

سعید احمدوند سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در گفتگو با سایت فدراسیون تنیس گفت :در حال حاضر مسابقات تیمی آسیا در قطر پیگیری می شود و پسران زیر ۱۴ سال کشورمان به مصاف  تیم ملی قطر رفتند ودر نهایت موفق به شکست این تیم شدند.

وی افزود :قطر تیم قدرتمندی است و با  وجود مربیان فرانسوی آنها نتوانستند از پس ما بر بیایند ، نوجوانان کشورمان در این دیدار بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و خوشبختانه در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارند.

وی تصریح کرد:تیم ملی زیر ۱۴ سال کشورمان پس از پیروزی در مقابل قطر امروز  در دومین دیدارخود به مصاف تیم قدرتمند پاکستان می رود و این در حالی است که  این تیم نفر نخست  رنکینگ تنیس زیر ۱۴ سال آسیا را در اختیار دارد اما در صورت پیروزی در این دیدار راه برای رسیدن به فینال مسابقات هموارتر خواهد شد.

احمدوند اظهار داشت :امکانات قطر برای میزبانی این رقابتها در حد حرفه ای است و تنیسورهای قدرتمندی نیز در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند ،به همین دلیل حضور مداوم در این رقابتها می تواند شرایط حرفه ای شدن تیم ملی کشورمان را نیز هموار کند .

تاریخ: 1391/10/4
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: