برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شجاعی در گفتگو با مهر:دلیلی ندارد از ورزشکاران تعهد بگیرم تا علیه صفایی مصاحبه کنند

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران گفت: اصلا دلیلی ندارد که ورزشکاران را مجبور به مصاحبه علیه کریم صفایی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مدتی است که تعدادی از ورزشکاران تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند، فدراسیون از ورزشکارانی که در لیست کریم صفایی برای شرکت در اردوی تدارکاتی تایلند بوده‌اند، می‌خواهد که علیه او مصاحبه کرده و یا با دادن تعهدی کتبی اعلام کنند که دیگر کاری به رئیس سابق نداشته تا وارد اردوی تیم ملی شوند.

در همین راستا محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در گفتگو با مهر با بیان اینکه اصلا دلیلی ندارد که چنین چیزی باشد، گفت: از زمانی که وارد فدراسیون تیراندازی با کمان شدیم، اصلا دنبال چنین مسائلی نبودیم.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان حاضر در اردوهای تیم ملی با برگزاری مسابقات انتخابی به تیم راه یافتند، ادامه داد: مگر افرادی که هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند، علیه صفایی مصاحبه کردند و یا تعهد دادند؟ هیچ کسی در فدراسیون مورد غضب ما نیست و ما اصلا به دنبال این مسائل نیستم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به نام مریم محمودی سرشت که درلیست ورزشکاران اعزامی از سوی کریم صفایی به اردوی تایلند  بود، اظهار داشت: او که هم اکنون در تیم ملی حضور دارد، نه تنها مصاحبه‌ای انجام نداده،  بلکه تعهدی هم از او گرفته نشده است. متاسفانه عده‌ای دوست دارند با این کارهای خودشان را بسوزانند. در حال حاضر 29 کماندار در اردوی تیم ملی حضور دارند؛ کدامیک از آنها علیه کریم صفایی مصاحبه کرده است؟ این روند، روند ما نیست.

شجاعی گفت: اگر من دنبال چنین مسائلی بودم، به ورزشکاران می‌گفتم که مطمئن باشم علیه صفایی مصاحبه می‌کنند ، نه افرادی که مطمئن نباشم چنین کاری را انجام نمی‌دهند.

"خیلی از ورزشکارانی که هم‌اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند، افرادی هستند که درگذشته به آنها اجحاف شده بود و این افراد دل خیلی خوشی هم از صفایی ندارند." وی با بیان این جمله صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: اگر من جلوی آنها را نمی‌گرفتم خودشان اتوماتیک‌وار عیله رئیس قبلی فدراسیون مصاحبه‌هایی را انجام می‌دادند. اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من آن را تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص اینکه گویا چنین مسائلی از سوی صاحبی سرپرست دبیری فدراسیون صورت می‌گیرد، تاکید کرد: صاحبی که نمی‌تواند خارج از چارچوب فدراسیون کاری کند. متاسفانه این افراد خودشان را با چنین کارهایی می‌سوزانند.


تاریخ: 1391/10/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: