برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«راهنمای جامع آموزش بوکس» در راه است

کتاب «راهنمای جامع آموزش بوکس» را محمدرضا ملایی تالیف و ترجمه کرده است. این اثر به سفارش کمیسیون مربیان سازمان بین‌المللی بوکس آماتور(آیبا) تالیف شده است و به زودی از سوی نشر علم و حرکت منتشر و روانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد شد.-به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب ویژه مربیان، داوران، مدرسان ورزش بوکس آماتور و بوکسورهای جوان تالیف و ترجمه شده است.

کتاب «راهنمای جامع آموزش بوکس» در شش فصل با عنوان‌های مربیان، آموزش، مسابقه، جنبه‌های اضافه شده، تکنیک‌های پیشرفته و اختصاصی کردن تمرینات می‌پردازد.

مخاطبان در فصل نخست این اثر با مضامینی نظیر تعاریف، سیستم مربیان آیبا، مهارت و مسوولیت‌ها و روش مربیگری در ورزش بوکس آماتور آشنا می‌شوند.

فصل دوم کتاب «راهنمای جامع آموزش بوکس» به آموزش مبتدیان، آموزش گروهی، آموزش روش‌های آموزشی، سازماندهی جلسات آموزشی، تکنیک بوکس، آمادگی جسمانی، ‌آموزش تاکتیکی، آموزش بدون تجهیزات، انگیزه ورزشکاران، بازگشت به حالت اولیه و ارزیابی توجه دارد.

فصل‌های سوم و چهارم این نوشتار به ترتیب به موضوعاتی مانند پیش از مسابقه، در طول مسابقه، پس از مسابقه،‌ قوانین و مقررات، پزشکی، تغذیه، کنترل وزن و آموزش مبارزه با دوپینگ می‌پردازند.

مربیان و بوکسورهای جوان در فصل پنجم کتاب «راهنمای جامع آموزش بوکس» تکنیک‌های پیشرفته اروپایی، تکنیک‌های پیشرفته روسی، آمریکایی، کوبایی و آموزش پیشرفته در بوکس را می‌خوانند.

فصل آخر این اثر درباره اختصاصی کردن تمرینات با محتوای کنترل و نظارت بر آموش، اختصاصی کردن تمرینات، پلایومتریک، تمرینات ایزومتریک و برررسی و ارزیابی توانایی‌های بوکسور نوشته شده است.

نخستین چاپ کتاب «راهنمای جامع آموزش بوکس» با شمارگان یک هزار نسخه، در 267 صفحه و به بهای 115 هزار ریال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برپا خواهد شد.
تاریخ: 1392/2/7
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: