برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تدریس جدیدترین کتاب‌های گلف در ایران

کلاس‌های آموزش پیشرفته گلف توسط «هری زرووس» مربی مرکز توسعه گلف جهانی، با محور معرفی و آموزش تازه‌ترین کتاب‌ها و مقالات منتشر شده این ورزش در فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود._سمیه گودرزی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌، گفت: این مربی یونانی از چهره‌های برجسته گلف جهان است که هفته گذشته برای آموزش تازه‌های این ورزش به مربیان و ملی‌پوشان ایران وارد کشورمان شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف با اشاره به این‌که آموزش‌های زرووس برگرفته از تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده در حوزه گلف است افزود: فدراسیون گلف برای توسعه مطالعه در حوزه تخصصی این ورزش اقداماتی را انجام داده و انتشار آثاری مانند «101 نکته ضروری گلف» نوشته پیتر گالینبال با ترجمه مشترک شهلا حجت و مائده منصوبی، از مهمترین برنامه‌های فرهنگی این فدراسیون است. 

وی با اشاره به تهیه تقویم برنامه‌های فدراسیون گلف در سال جاری، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی این ورزش امسال هم در اکثر استان‌های کشور برگزار می‌شود و مدرسان دراین کلاس‌ها به دو صورت تئوری و عملی، مربیان و بازیکنان گلف را با تازه‌ترین تکنیک‌های گلف آشنا خواهند کرد. البته برنامه‌های فدراسیون گلف هنوز به تایید وزارت ورزش و جوانان نرسیده است. 

هری زرووس، مربی و مدرس سرشناس ورزش گلف است که هدایت تیم ملی بلغارستان را در مسابقات جهانی 2012 ترکیه بر عهده داشت. وی پس از هماهنگی فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران با مرکز توسعه جهانی گلف (R&A) هفته گذشته به کشورمان آمد.
تاریخ: 1392/2/28
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: