برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:باشگاه صنعتی خوزستان زیر ساخت‌های حضور در لیگ برتر را دارد

قائم مقام باشگاه صنعتی خوزستان با اعلام اینکه از زیر ساخت‌ها و شرایط مناسبی در صورت صعود به لیگ برتر برخورداریم، گفت: تیم هایی باید در لیگ برتر حضور پیدا کنند که از امکانات و استانداردهای AFC برخوردار باشند. باشگاه ما این امکانات را دارد و مشکلی در این زمینه نداریم.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این موضوع که آیا تیم صنعتی خوزستان در صورت صعود به رقابتهای لیگ برتر شرایط و زیر ساخت های مد نظر فدراسیون فوتبال و AFC را دارد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: گروه ملی صنعتی فولاد ایران اولین کارخانه نورد ایران است که در حال حاضر 18 درصد فولاد کشور را تولید می کند.

وی در همین خصوص افزود: این مجموعه به واسطه کارهای تولیدی که سال هاست انجام می دهد از مدت ها قبل در امر ورزش بویژه ورزش حرفه ای سرمایه گذاری کرده است. در همین راستا در سال 1390 اقدام به خرید امتیازاستقلال جنوب کردیم. در حال حاضر نیز دو فصل است که در رقابت های لیگ آزادگان حضور داریم و در فصل جاری یکی از کاندیداهای اصلی صعود به رقابت های لیگ برتر هستیم.

قائم مقام باشگاه صنعتی خوزستان در خصوص زیر ساخت های این باشگاه تاکید کرد: ما در شرکت خود دارای دو زمین چمن مصنوعی هستیم، ساختمان باشگاه ما به مساحت 600 متر در بهترین نقطه شهر اهواز واقع شده، ما باشگاه خود را به ثبت شرکت ها رسانده ایم، خوابگاه اختصاصی با کلیه امکانات برای بازیکنان داریم، به دلیل اینکه در مرکز استان واقع هستیم با دو ورزشگاه تختی و الغدیر اهواز برای برگزاری بازی های خود قرار داد داریم، تا این لحظه به طور میانگین 72 درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده ایم، بدهی نداشته و تراز مالی منفی نداریم، دارای تیم های پایه هستیم و ... در مجموع باید بگویم از هر لحاظ آمادگی و شرایط لازم برای حضور در رقابت های لیگ برتر را داریم.

وی در همین خصوص تاکید کرد: قرار است طی یک هفته آینده مسئولان فدراسیون فوتبال از زیر ساخت ها و امکانات باشگاه ما بازدید کنند و اگر به رقابت های لیگ برتر صعود کنیم آیتم های مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را که در آن ضعف داریم طی مدت یک ماه بر طرف خواهیم کرد. به نظر من تیم هایی باید در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کنند که از امکانات و استاندارهای مد نظر AFC برخوردار باشند.

تیم فوتبال صنعتی خوزستان در حال حاضر با 35 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه ب لیگ آزادگان، پس از تیم شهرداری یاسوج قرار دارد. 


تاریخ: 1392/3/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: