برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حضور پردل در آکادمی تدریس کتاب‌های پیشرفته بیلیارد

مربی و مدیر تیم‌های ملی بیلیارد ایران با اعلام این‌که آکادمی «پاکت بیلیارد» قطر بر اساس تدریس کتاب‌های و تئوری‌های مکتوب پیشرفته این ورزش، به میزبانی دوحه در حال برگزاری است، از محمدعلی پردل، عضو تیم ملی کشورمان به عنوان تنها نماینده ایران در این آکادمی نام برد.-کامران شهلا در گفت‌‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: آکادمی پاکت بیلیارد قطر فعالیت خود را از دیروز (جمعه، هفدهم خرداد) در دوحه مرکز این کشور آغاز کرده است و تا بیست‌ و  هفتم ماه  جاری ادامه خواهد داد. در این دوره فشرده، مربیانی از کشور فیلیپین مهارت‌های پیشرفته این ورزش را براساس مکتوبات و تازه‌ترین مقالات و کتاب‌های آموزشی پاکت بیلیارد تدریس خواهند.

شهلا با اشاره به این‌که محمدعلی پردل تنها بازیکن اعزامی ایران به این آکادمی است، افزود: مسابقات قهرمانی پاکت بیلیارد آسیا از هشتم تیرماه به میزبان کره‌جنوبی برگزار خواهد شد و حضور در آکادمی دوحه فرصت مناسبی برای پردل است تا ضمن آشنایی با تازه‌های این ورزش، خودش را برای حضوری شایسته در مسابقات اینچوان کره‌جنوبی آماده سازد. 

محمدعلی پردل متولد 1367 و عضو تیم ملی بیلیارد جمهوری اسلامی ایران است. وی سال 1388 در مسابقات قهرمانی اسنوکر جهان به مقام نایب قهرمانی رسید و همان سال رتبه 283 رنکینگ جهانی بیلیارد را به خود اختصاص داد.
تاریخ: 1392/3/18
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: