برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

روش آزمون مربی‌گری سوارکاری از راه می‌رسد

کتاب «روش‌ آزمون مربی‌گری سوارکاری» که از سوی انجمن اسب انگلستان گرد‌آوری و منتشر شده است، به زودی توسط انتشارات پرستار روانه بازار نشر کشورمان می‌شود.-مهدی جمشید‌خانی، مترجم این اثر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره اظهار کرد: انجمن اسب انگلستان معتبرترین موسسه پرورش اسب‌های ورزش سوارکاری در جهان است که مدتی پیش اقدام به انتشار کتاب آزمون مربی‌گری سوارکاری کرد. از آن‌جایی که مطالعه‌ این اثر را برای آموزش مربیان و مدرسان سوارکاری کشورمان ضروری دیدم، آن را به فارسی برگرداندم و برای انتشار در اختیار انتشارات پرستار قرار دادم.

وی با اشاره به این‌که تاکنون بیش از هزار کتاب با موضوع ورزش سوارکاری در دنیا منتشر شده است، اضافه کرد: به غیر از ترجمه کتاب‌های این حوزه، دو اثر با نام‌های «آزمون‌های درساژ» و «آزمون مربی‌گری‌ سوارکاری» را تالیف کرده‌ام اما باید اعتراف کنم که کتاب‌های ترجمه، آثار کامل‌تر و کاربردی‌‌تری به حساب می‌آیند و اگر بخواهم اثر دیگری تالیف کنم، به اصطلاح «کتابسازی» کرده‌ام!

جمشیدخانی استفاده از آثار مکتوب برای آموزش مربیان و سوارکاران را امری ضروری دانست و افزود: فدراسیون سوارکاری کشورمان مدتی پیش چند جلد از مجموعه‌ کتاب‌هایی را که تالیف و ترجمه کرده‌ام، خریداری کرد و در اختیار هیات‌های استانی قرار داد. خوشحالم که از این کتاب‌ها به عنوان منابع درسی دوره‌های آموزشی مربیان سوارکاری کشورمان استفاده می‌شود.
تاریخ: 1392/3/19
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: