برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کتاب‌های جدید هاکی را تدریس کنید

فدراسیون جهانی هاکی با ارسال نامه‌ای به مسوولان هاکی جمهوری اسلامی ایران، خواستار برگزاری کلاس‌هایی با محوریت آثار مکتوب تازه منتشر شده در این ورزش شد.حسن اباذری، رییس کمیته داوران فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)‌، گفت: قرار است در کلاس‌های مدنظر فدراسیون جهانی هاکی که به صورت دوره‌ای فشرده طی ماه‌های آینده در تهران برگزار می‌شود، مدرسان هاکی کشورمان به تدریس تازه‌‌ترین قوانینی که چند ماه پیش از سوی فدراسیون جهانی هاکی تصویب شده است، بپردازند.

اباذری درباره کتاب‌هایی که برای این دوره در نظر گرفته شده است، توضیح داد: منابع تدریس در این دوره از سوی کمیته آموزش فدراسیون جهانی هاکی به ما اعلام می‌شود اما به یقین کتاب «قوانین جدید هاکی چمنی» که از سوی این فدراسیون منتشر شده است، یکی از این آثار خواهد بود.

وی افزود: به تازگی ترجمه کتاب نحوه برگزاری مسابقات هاکی سالنی را تمام کرده‌ام. این کتاب پس از نشست مردادماه روسای فدراسیون‌های هاکی در لوزان سوییس‌ منتشر خواهد شد. در واقع، ما منتظر اعلام جدیدترین مقررات تصویب شده در حوزه هاکی سالنی هستیم.

رییس کمیته داوران فدراسیون هاکی با بیان‌ این‌که به احتمال فراوان در ماه‌های آینده مقررات هاکی سالنی دستخوش تغییر و تحولاتی خواهد شد، اضافه کرد: فدراسیون جهانی هاکی چند پیشنهاد را برای تغییر قوانین هاکی سالنی مطرح کرده است که کاهش بازیکنان داخل زمین از شش بازیکن به نج هاکی‌باز و جلوگیری از گذاشتن چوب هاکی روی زمین توسط بازیکنان، از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. البته این اقدمات با مخالفت من، بهرام شفیع (رییس فدارسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران) و همچنین تعدادی از کشورهای صاحب نام این رشته روبه‌رو شده است 

اباذری در پایان گفت: پیشنهاد ما به فدراسیون جهانی هاکی، به جای کم کردن تعداد بازیکنان، افزایش زمان بازی به دو وقت 25 دقیقه‌ای به جای دو نیمه 20 دقیقه‌ای است. در پایان نشست لوزان، این فدراسیون تازه‌ترین قوانین مصوب در هاکی سالنی را اعلام خواهد کرد.
تاریخ: 1392/3/22
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: