برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتشار فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان

شماره‌های 17 و 18 فصلنامه علمی ـ پژوهشی مطالعات راهبردی ورزش و جوانان ویژه پاییز و زمستان به تازگی روانه بازار نشریات و آثار ورزشی شد. اعتبار علمی این فصلنامه فرصت ارایه مقالات علمی برای دانشگاهیان را فراهم کرده است.-به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، شماره‌های 17 و 18 فصلنامه علمی ـ پژوهشی مطالعات راهبردی ورزش و جوانان از سیزده مقاله با عناوینی مانند «سبک زندگی رسانه محور در میان جوانان دانشجوی ایرانی»، «بازی‌های آموزشی ـ سرگرمی: آموزش و فراغت»، «رسانه‌ی جدید،‌ نظارت الکترونی و جوانان»، ‌«کاربری تفننی تلفن همراه: مطالعه کاربردی مسافران قطار زیرزمینی تهران»، «جهانی شدن و فرهنگ ایران» و «مدیریت استعدادیابی در ورزش» تشکیل شده است.

بخش‌های دیگر این فصلنامه به مقالاتی نظیر «نقشه راهنمای سلامت و فعالیت‌های بدنی در جهان معاصر»، «بررسی رابطه خلاقیت و کارآفرینی در ورزشکاران و غیر ورزشکاران زن»، «بررسی رابطه بین تحلیل‌رفتگی شغلی با عملکرد فردی مدیران ستادی و مدیران کل استان‌های وزارت ورزش و جوانان»، «سازماندهی داوطلبان در رویدادهای ورزشی»،‌ «تبیین شاخص‌ها و معیارهای غارنوردی پایدار در ایران»، «منظرهای راهبردی ورزش اصفهان از طریق مدل دیوید» و «دانستنی‌هایی در مورد کوئرستین» اختصاص دارد.

در بخشی از این فصلنامه نوشته شده است: «بخش آموزش و هماهنگی یک برنامه داوطلبی می‌تواند دامنه‌ای از فعالیت‌های آموزشی و توجیهی را شامل شود؛ از برنامه‌های سخت و مفصل برای داوطلبان مناصب مدیریتی تا برنامه‌های خلاصه و کوتاه‌ مدت برای داوطلبان زمان برگزاری مسابقات. هزینه کردن و سرمایه‌گذاری در این زمینه بستگی به فلسفه کاری رویداد دارد. عامل مهم دیگر در این زمینه تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در رویداد است.»

شماره‌های 17 و 18 فصلنامه علمی ـ پژوهشی مطالعات راهبردی ورزش و جوانان در 207 صفحه تنظیم شده است.
تاریخ: 1392/3/26
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: