برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نماينده مشهد در مجلس: ورزشكاران ناشنوا مي‌توانند سكوهاي موفقيت را كسب كنند

ورزش. ناشنوا. قهرماني
مشهد - نماينده مردم مشهد در مجلس گفت : ورزشكاران ناشنواي كشور اين قدرت را دارند كه هم در عرصه همگاني و هم قهرماني سكوهاي موفقيت و پيشرفت را كسب كرده و بر قله‌هاي قهرماني بايستند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاري جمهوري اسلامي، عفت شريعتي در حاشيه دومين همايش مسوولان هيات‌هاي ورزش ناشنوايان كشور در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: كسب اين موفقيت‌ها نياز به ابزار دارد و بايد در هر شهرستان و استان، امكانات لازم متناسب با نياز ناشنوايان اختصاص داده شود.

وي اظهار داشت : انتظار است اعتباراتي كه از دستگاه‌هاي دولتي جذب ورزش مي شود بويژه بودجه‌هايي كه جايگاه خاص ورزش هم در آن مشخص است، در اختيار ناشنوايان قرار گيرد.

وي گفت : مجلس آماده است براي پيشبرد اهداف فدراسيون ناشنوايان و تقويت ورزش اين جمعيت در زمينه‌هاي قهرماني و همگاني همانند گذشته تلاش‌هاي لازم را انجام دهد.

او افزود : ما بر اين اعتقاديم كه با همكاري فدراسيون ورزش ناشنوايان و ارتباط تنگاتنگ با سازمان تربيت بدني و احصا نيازها مي‌توان اقدامات موثري انجام داد.

وي اظهار داشت : در اين ميان بايد اين نيازها را كلي و از بعد ملي ديد كه تحقق آنها نه بخشي كه به صورت كلي و سراسري باشد.

نماينده مشهد در مجلس شوراي اسلامي پيشنهاد كرد : جلسات مشتركي با رييس سازمان بدني ، فدراسيون و حتي ورزشكاران ناشنواي نخبه گذاشته شود كه آنها از نزديك در جريان اين فعاليت‌هاي گسترده قرار گيرند ونيازها مطرح شود و پشتيباني‌هاي لازم هم صورت گيرد.









تاریخ: 1389/6/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: