برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قسمت دوم کتاب اصول مربی‌گری دو و میدانی خواندنی می‌شود

فایل PDF قسمت دوم کتاب «اصول مربی‌گری دو و میدانی» که به کوشش انتشارات انجمن بین‌المللی فدارسیون‌های دو و میدانی منتشر شده است، به زودی روی خروجی پایگاه اینترنتی فدارسیون کشورمان قرار می‌گیرد._مصطفی خدادای، مدیر روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (اینبا) اظهار کرد: سال گذشته قسمت نخست کتاب «اصول  مربی‌گری دو و میدانی» تالیف بیژن شادمهر را روی خروجی سایت فدراسیون قرار دادیم که این اثر مورد استقبال مربیان، کارشناسان و مدرسان این رشته ورزشی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این کتاب دربرگیرنده چکیده‌ای از مهم‌ترین منابع آموزشی دو و میدانی است که در کلاس‌های بین‌المللی این ورزش تدریس می‌شوند و آشنایی با مطالب آن می‌تواند بر عملکرد مربیان و مدرسان این رشته ورزشی تاثیر مطلوبی بگذارد.

خدادادی درباره زمان انتشار قسمت دوم کتاب «اصول مربی‌گری دو و میدانی» گفت: قرار بود PDF بخش دوم این کتاب هم سال گذشته در سایت فدراسیون منتشر شود که به دلیل برخی مشکلات، این کار به امسال موکول شد و به زودی بخش دوم که شامل اطلاعات تکمیلی رشته‌ها و شاخه‌های گوناگون ورزش دو و میدانی است، روی خروجی سایت فدراسیون قرار می‌گیرد.

خدادادی در پاسخ به این پرسش که «چرا این کتاب در دو قسمت روی سایت فدراسیون دو و میدانی منتشر می‌شود؟» توضیح داد: کمیته آموزش فدراسیون مایل بود کتاب «اصول مربی‌گری دو و میدانی» در یک بخش منتشر شود اما به دلیل این‌که وب‌سایت فدراسیون توانایی انتشار کامل آن‌ را نداشت، تصمیم گرفتیم آن را در دو بخش به کارشناسان و مربیان دو میدانی ارایه کنیم.

کتاب «اصول مربی‌گری» در 179 صفحه و 9 فصل تدوین شده است و مباحثی مانند اندام‌شناسی و فیزیولوژی، تجزیه و تحلیل حرکات، تئوری تمرین‌های ورزشی، روانشناسی ورزشی و تغذیه، برخی فصل‌های این نوشتار را تشکیل می‌دهند. 

اکنون فایل PDF بخش نخست کتاب «اصول مربی‌گری دو و میدانی» به نشانی اینترنتی http://iaaf.ir/index.aspx?siteid=1&siteid=1&pageid=141&newsview=1810 روی سایت فدراسیون دو و میدانی کشورمان قابل دسترسی است.
تاریخ: 1392/4/3
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: