برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تجهیز کمپ منتخب اسکی آسیا در ایران به کتابخانه

مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی ایران ضمن اعلام موافقت فدراسیون جهانی اسکی با برپایی کمپ منتخب این ورزش در کشورمان، از راه‌اندازی کتابخانه‌های تخصصی و عمومی در این کمپ با موافقت فدراسیون جهانی خبر داد._پیام نظر در گفت‌‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: خوشبختانه برنامه احداث کمپ منتخب اسکی آسیا در کشورمان امروز با موافقت مسوولان فدراسیون جهانی این ورزش مواجه شد و این افتخار دیگری است که این‌روزها نصیب ورزش ایران می‌شود.

نظر با اشاره به شرایط احداث چنین کمپی، توضیح داد: ایران کشوری است که به لحاظ امکانات ورزش اسکی زمستانی، موقعیت ممتازی در جهان دارد و وجود پیست‌های استاندارد و برگزاری منظم مسابقات در سال‌های گذشته در کشورمان، مسوولان فدراسیون جهانی را برای ایجاد کمپ تخصصی این ورزش در کشورمان بیش از گذشته ترغیب کرد و خوشحالم که امروز خبر قطعی انتخاب کشورمان برای میزبانی این کمپ را به رسانه‌ها اعلام ‌می‌کنم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی ایران از برنامه‌های متعدد این فدراسیون برای کمپ تخصصی آسیا خبر داد و گفت: می‌خواهیم میزبان شایسته‌ای باشیم و پاسخ اعتماد فدراسیون جهانی را به بهترین شکل بدهیم. راه‌اندازی کتابخانه‌‌های تخصصی و عمومی در این کمپ ابتکار تازه‌ای است که امیدواریم با موافقت نمایندگان فدراسیون جهانی محقق شود. به یقین، کتابخانه یکی از ملزومات کمپ‌های ورزشی است که به تازگی مورد توجه مسوولان ورزش در همه نقاط جهان قرار گرفته است.
تاریخ: 1392/4/4
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: