برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سلگی «آناتومی دوچرخه‌ سواری» را به خط پایان ‌می‌رساند

ترجمه کتاب «آناتومی دوچرخه‌ سواری» با موضوع آمادگی جسمانی رکابزنان که از سوی فدراسیون دوچرخه سواری اتریش منتشر شده است، به زودی از سوی نشر «هیتاچی» روانه بازار کتاب خواهد شد.محسن سلگی، دبیر کمیته آموزش فدراسیون دوچرخه‌ سواری و مترجم آثار ورزشی، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت:‌ طبق وعده‌ای که فدراسیون داده بود، هفته آینده کتاب «مربی‌گری سطح یک فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری» روانه بازار نشر خواهد شد.

وی ادامه داد: دو سال پیش ترجمه این اثر را با مشارکت سعید میرزایی آغاز کردیم. این کتاب در 15  فصل تدوین شده و قرار است به عنوان منبع اصلی دانشگاه علمی کاربردی دوچرخه‌سواری معرفی شود.

سلگی با اشاره به برنامه منظم کمیته آموزش فدراسیون دوچرخه‌سواری برای انتشار تازه‌های این ورزش اضافه کرد: کمیته آموزش در نظر داشت کتاب «فیتنس؛ آمادگی جسمانی رکابزنان» را از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهیه کند که متاسفانه این کتاب که از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری اتریش منتشر شده است، به نمایشگاه نرسید. البته فدراسیون اقداماتی برای تهیه این کتاب انجام داده است و به محض دریافت آن، ترجمه آمادگی جسمانی رکابزنان را آغاز خواهم کرد.

دبیر کمیته آموزش فدراسیون دوچرخه سواری درباره جدید‌ترین ترجمه‌اش، گفت: مدتی پیش ترجمه کتاب «آناتومی دوچرخه‌سواری‌» را هم آغاز کردم. ترجمه سه فصل از این اثر باقی مانده است و امیدوارم آناتومی دوچرخه‌سواری هم طی ماه‌های آینده در اختیار مربیان و مدرسان این رشته ورزشی قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فدراسیون برای انتشار کتاب‌های آموزشی دوچرخه‌سواری با ناشر خاصی وارد مذاکره شده است؟» گفت: مذاکراتی با نشر «هیتاچی» داشته‌ایم و به احتمال فراوان کتاب‌های آموزش دوچرخه سواری از سوی این ناشر منتشر خواهند شد.
تاریخ: 1392/4/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: