برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

معیارهای انتخاب مربیان والیبال مشخص می‌شوند

مدیر تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که در صورت تمایل فدراسیون، آمادگی انتشار خاطراتش از حضور در تیم‌ ملی کشورمان را دارد، از انتشار کتاب تحقیقی‌اش با عنوان «تنظیم معیارهای انتخاب مربیان والیبال» خبر داد.امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مدتی است تحقیقاتم را در زمینه ویژگی‌های مربیان والیبال برای حضور در رده‌های سنی این ورزش مکتوب کرده‌ام اما به دلیل مشغله‌ فراوانی که در دانشگاه و تیم‌های ملی دارم، تاکنون موفق به انتشار آن‌ها در قالب کتاب نشده‌ام.

رییس انجمن والیبال شهرداری تهران اضافه کرد: با پایان تحصیلاتم در مقطع دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی، فرصت خوبی برای انتشار این اثر در قالب کتاب به دست آمده است و با انجام ویرایش نهایی، «معیاری انتخاب مربیان والیبال» را برای انتشار به فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ارایه می‌کنم.

وی با ابراز علاقه به نوشتن خاطراتش از دوران بازی در تیم ملی والیبال ایران، افزود: اگر معاونت فرهنگی فدراسیون والیبال برنامه‌ای برای انتشار کتاب خاطرات ملی‌پوشان کشورمان داشته باشد، خوشحال می‌شوم در این زمینه با فدراسیون همکاری کنم.

به گفته منظمی، والیبال ایران زمینه مناسب و گسترده‌ای برای انتشار آثاری در زمینه علم این ورزش و وقایع‌نگاری و خاطره‌نویسی دارد.

امیرحسین منظمی، متولد 1356 ، کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران و مدیر تیم‌های ملی کشورمان است. وی به تازگی تحصیلاتش را در مقطع دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی به پایان رسانده است و یکی از کارشناسان این رشته ورزشی در کشورمان به شمار می‌آید.
تاریخ: 1392/4/17
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: