برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«آیین‌نامه بسکتبال سه نفره» فارسی شد

کتاب «آیین‌نامه بسکتبال سه‌ نفره» که سال 2006 از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) منتشر شده بود، به تازگی از سوی دو نفر از اعضای کمیته فنی لیگ برتر بانوان کشور ترجمه و منتشر شد.-حوریه اسلامی، یکی از مترجمان این کتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: این کتاب ویژه داوران بسکتبال سه نفره است و ترجمه مشترکی از من و عفیفه ادهمی، از دیگر سرپرستان فنی لیگ برتر بانوان کشور به حساب می‌آید.

اسلامی با اشاره به این‌که متن اصلی آیین‌نامه بسکتبال سه نفره، هفت سال پیش از سوی فدراسیون جهانی این رشته منتشر شده است، اضافه کرد: در این کتاب به موضوعاتی مانند ویژگی‌های داوران خوب، 10 فرمان اصلی داوری، 100 پرسش از داوران بسکتبال سه نفره و گزید‌ه‌ای از اصطلاحات تخصصی داوری این نوع از ورزش بسکتبال پرداخته شده است.

سرپرست فنی لیگ برتر بسکتبال بانوان از ارایه ترجمه «آیین‌نامه بسکتبال سه نفره» پس از انتشار به محمود مشحون، ریییس فدراسیون بسکتبال کشورمان، خبر داد و گفت: در صورتی که این اثر از سوی فدراسیون تایید شود، نسخه‌هایی از آن را در اختیار هیا‌ت‌های استانی قرار خواهیم داد. همچنین مذاکراتی برای خرید چند نسخه از این کتاب از سوی فدارسیون انجام شده است.

اسلامی درباره شناسه این کتاب توضیح داد: «آیین‌نامه بسکتبال سه‌ نفره» در هزار نسخه به قیمت 60  هزار ریال ماه گذشته از سوی انتشارات اوراق روانه بازار نشر کتاب شده است.
تاریخ: 1392/4/22
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: