برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زندگینامه جورج بست کتاب می‌شود

انتشارات سنچری بریتانیا زندگینامه جورج بست، فوتبالیست قدیمی تیم منچستر یونایتد را منتشر می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از بوکسلر، این کتاب به قلم دانکن همیلتون نویسنده کتاب‌های ورزشی که تاکنون دو بار به عنوان برنده جایزه معتبر ورزشی ویلیام هیل انتخاب شده، نوشته می‌شود. 

اطلاعات این کتاب با همکاری خواهر جورج بست و بنیاد جورج بست در اختیار این نویسنده گذاشته شده و او مصاحبه‌های متعددی نیز با چهره‌های مختلف انجام داده است. 

این کتاب که قرار است در ماه سپتامبر(شهریور) منتشر شود، در پنجاهمین سال پا به توپ شدن این اسطوره فوتبال برای تیم منچستر یونایتد به بازار می‌آید. 

بست به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال برای همه دوره‌ها شناخته می شود. او که برنده جام اروپا و یکی از بازیکنان سال فوتبال بود، در بازی‌های بین‌المللی نیز چهره‌ای خاص داشت. با این حال برخلاف توانایی‌های زندگی ورزشی‌اش او در زندگی خصوصی دستخوش مشکلات زیادی شد و درگیر شدن با الکلیسم موجب مرگ زودرس او در سال 2005 و در 59 سالگی شد. 

همیلتون برای نوشتن این کتاب با نزدیکترین دوستان و همکاران بست در زندگی ورزشی‌اش گفت وگو کرده و می‌گوید: جورج قهرمان دوره بچگی من بود و من همیشه تحت تاثیر قدرت او بودم. این نویسنده ورزشی می‌گوید بیش از هر چیز می‌خواستم نشان دهم که چطور همه چیز درباره او در مسیر نادرست پیش رفت در حالی که او بر زندگی خیلی‌ها تاثیر مثبت گذاشت. 

جورج بِست ‏ (۲۹ مه ۱۹۴۶ ‐ ۲۵ نوامبر ۲۰۰۵) فوتبالیستی متولد ایرلند شمالی است که بیشتر به دلیل بازی‌های درخشانش در تیم فوتبال منچستر یونایتد در دهه‌های شصت و هفتاد میلادی معروف است. او در سال ۱۹۶۸ همراه منچستر یونایتد جام قهرمانان اروپا را گرفت و عنوان بهترین بازیکن سال را هم از آن خود کرد.

تاریخ: 1392/4/31
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: