برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تدریس کتاب قوانین و مقررات بین‌المللی تنیس روی میز

دبیر کمیته آموزش فدراسیون تنیس روی میز، با اشاره به برگزاری کلاس‌های داوری این رشته ورزشی درجه دو و سه در رشت، از تدریس کتاب «قوانین و مقررات بین‌المللی تنیس روی میز/ 2012-2011» در این دوره‌ها خبر داد.محمود همت در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کلاس درجه سه داوری از شانزدهم تا هجدهم و کلاس داوری درجه دو هم از نوزدهم تا بیست و ششم شهریور در شهرستان رشت برگزار می‌شود و قرار است به ترتیب مهدی عرفانی و علیرضا حجازیان در این کلاس‌ها تدریس کنند. 

وی از کتاب «قوانین و مقررات بین‌المللی تنیس روی میز/2012-2011» به عنوان منبع تدریس این دوره‌ها نام برد و اضافه کرد: این اثر دربرگیرنده آخرین تغییرات قوانین و مقررات تنیس روی میز است که دو سال پیش از سوی فدراسیون جهانی این رشته ورزشی منتشر و سال گذشته توسط حمیدرضا صباغیان به فارسی برگردانده شد.

به گفته همتی، قرار است کلاس مربیگری درجه دو شیراز هم از بیست و چهارم تا بیست و نهم شهریور با محوریت تدریس کتاب «قوانین و مقررات بین‌المللی تنیس روی میز/2012-2011» در این شهر برگزار شود. 

کتاب «قوانین و مقررات تینس روی میز/ 2011-2012» ترجمه حمیدرضا صباغیان سال گذشته با شمارگان سه هزار نسخه و بهای 60 هزار ریال روانه بازار کتاب شد.
تاریخ: 1392/5/13
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: