برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

استعدادیابی و آموزش تکنیک‌ها و تاکتیک‌های والیبال خواندنی شد

کتاب «استعدادیابی و آموزش تکنیک‌ها و تاکتیک‌های والیبال از مبتدی تا قهرمانی» در روزهای اخیر از سوی انتشارات برزآفرین راهی بازار کتاب‌های ورزش شد. این اثر به همت علیرضا معمری با همراهی پروین یادآور و آذر منشی زیر نظر فدراسیون والیبال ایران تالیف و ترجمه شده است.-داود ملکی صیدآبادی، مدیر انتشارات برزآفرین، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: این کتاب با ارایه 555 تمرین در هشت فصل تدوین شده است. البته بخش اعظم مباحث این کتاب حاصل برگردان منابع خارجی به فارسی محسوب می شود.

وی درباره فصل‌های هشت‌گانه کتاب استعدادیابی و آموزش تکنیک‌ها و تاکتیک‌های والیبال از مبتدی تا قهرمانی توضیح داد: فصل‌های این کتاب به تشریح و توضیح مطالبی درباره «استعدادیابی»، «آشنایی با توپ، گاردها و حرکت پاها»، «آموزش و تمرینات تکنیک‌های پنجه»، ‌«آموزش و تمرینات تکنیک‌های ساعد»، «آموزش و تمرینات تکنیک‌های سرویس»،‌ «تمرینات و آمادگی جسمانی بدون وزنه»، «آموزش و تمرینات تکنیک‌های آبشار» و «آموزش و تمرینات تکنیک‌های دفاع روی تور» می‌پردازد.

مدیر انتشارات برزآفرین گفت: این کتاب زیر نظر فدراسیون والیبال ایران با تایید محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، راهی بازار نشر شده و  منقش به لوگوی فدراسیون جهانی والیبال و جمهوری اسلامی ایران است. 

وی یادآور شد: علیرضا معمری، نویسنده این کتاب، از مربیان بین‌المللی والیبال نشسته ایران و رییس کمیته مربیان والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه است.

ملکی صیدآبادی گفت: کتاب استعدادیابی و آموزش تکنیک‌ها و تاکتیک‌های والیبال از مبتدی تا قهرمانی با شمارگان یک هزار نسخه و در 400 صفحه مصور به تازگی از سوی انتشارات برزآفرین منتشر شده است. بهای این اثر از سوی فدراسیون والیبال تعیین می‌شود.
تاریخ: 1392/5/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: