برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آغاز فعالیت رسمی انتشارات آونگ

مدیرمسوول نشر علم و حرکت، با اشاره به این‌که انتشارات آونگ از بهمن‌ماه سال 1390 تاسیس شده است، از آغاز فعالت رسمی این انتشارات در حوزه عمومی ورزش و با نظارت نشر علم و حرکت خبر داد.روبن شاهوردیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: قرار است انتشارات آونگ با مدیریت «رودریک دراوانسیان» در حوزه عمومی ورزش و با نظارت نشر علم و حرکت فعالیت کند. دفتر موقت این انتشارات هم در ساختمان نشر علم و حرکت قرار دارد. 

وی حوزه فعالیت‌ عمده انتشارات آونگ را ورزش عمومی عنوان کرد و افزود: هدف از تاسیس این انتشارات فعالیت در زمینه چاپ و توزیع آثاری در زمینه‌های ورزش، تندرستی، بهداشت و سلامتی است و ما سعی می‌کنیم این کتاب‌ها را به زبانی ساده و روان که برای عموم کاربرد داشته باشد و به حوزه‌های تخصصی علوم ورزشی محدود نشود، منتشر کنیم. 

شاهوردیان درباره حمایت انتشارات علم و حرکت از نشر آونگ توضیح داد: اکنون فعالیت توزیع‌، تبلیغ و اطلاع‌رسانی کتاب‌های منتشر شده نشر آونگ  بر عهده انتشارات علم و حرکت است و می‌توان گفت گروه انتشاراتی «علم و حرکت و آونگ» از این به بعد فعالیت جدی‌تری در زمینه انتشار و توزیع آثار حوزه عمومی ورزش خواهد داشت. 

عضو انجمن فرهنگی ناشران ورزشی در پاسخ به این پرسش که «آیا از این به بعد این دو نشر در هم ادغام خواهند شد؟» گفت: نه، منظور از گروه انتشاراتی این نیست که برای مثال نام انتشارات علم و حرکت به گروه انتشاراتی علم و حرکت و آونگ تغییر پیدا کند، بلکه منظور این است که در مقطع فعلی نشر علم و حرکت، حمایت همه جانبه‌ای از انتشارات آونگ خواهد داشت. برای مثال، اگر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شرکت کنیم، علم و حرکت در قسمت ناشران ورزشی و آونگ هم در بخش ناشران عمومی حاضر خواهند شد و غرفه‌ مشترکی برای آن‌ها نخواهیم داشت. 

شاهوردیان در پایان اضافه کرد: به تازگی شماره شابک برای انتشار کتاب‌های قوانین فوتبال 2014، آموزش تمرین با گلابی بوکس و تغذیه و رژیم درمانی در ورزش را از موسسه فرهنگی خانه کتاب دریافت کرده‌ایم و قرار است این آثار از سوی نشر آونگ روانه بازار کتاب شوند. 

دفتر گروه انتشاراتی علم و حرکت و آونگ در سه‌راه طالقانی، خیابان خواجه‌‌نصیر‌الدین طوسی، خیابان شهید مقدم شماره 79، طبقه سوم واقع شده است.
تاریخ: 1392/6/2
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: