برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جایی برای کتاب‌های گلف وجود ندارد

فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و پیشرفت این ورزش درسراسر کشور، فاز دوم ارسال وسایل و تجهیزات گلف به هیات‌های استانی را در حالی آغاز کرد که کتاب‌های آموزشی در این برنامه جایی ندارند.سمیه گودرزی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)‌ در این باره اظهار کرد: مطابق برنامه‌ریزی فدراسیون گلف، قرار است تجهیزات این ورزش مانند چوب بازی، توپ و سایر لوازم مورد نیاز گلف در اختیار 21 هیات استانی قرار گیرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا کتاب‌های آموزشی گلف هم در این فاز به هیات‌های استانی ارسال می‌شوند؟» گفت: سال‌های گذشته آثاری را که در زمینه گلف ترجمه یا تالیف شده بودند، از سوی فدراسیون برای هیات‌های استانی ارسال شدند اما امسال با توجه به کمبود بودجه هنوز موفق به انتشار کتابی در این زمینه نشده‌ایم. 

گودرزی افزود: این مشکل تنها به فدراسیون گلف اختصاص ندارد و اغلب فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی کشورمان هم به علت کمبود بودجه، توانایی انتشار و توزیع کتاب‌های ورزشی را ندارند. ضمن این‌که هنوز در حوزه گلف، کتاب‌های متعددی هم منتشر نشده و فدراسیون هم از آثاری که تاکنون منتشر شده‌اند، حدود 300 نسخه را خریداری کرده است. 

مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف درباره فعالیت کمیته آموزش این فدراسیون، توضیح داد: رویکرد این کمیته، برگزاری کلاس‌های مربیگری وآموزش است که البته این کلاس‌ها بیشتر به صورت عملی برگزار می‌شوند.
تاریخ: 1392/6/12
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: