برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«چاپ کوثر» در جشنواره صنعت چاپ قهرمان شد

مسابقات فوتسال جشنواره صنعت چاپ 21 و 22 شهریورماه برگزار شد و در پایان، تیم «چاپ کوثر» با پیروزی برابر تیم «چاپ تصویر گیلان» در بازی نهایی، قهرمان هشتمین دوره مسابقات فوتسال شد.-به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی جشنواره صنعت چاپ از پنجشنبه (21 شهریور) با بازی دو تیم «چاپخانه کتاب‌های درسی ایران» و «چاپ صنوبر» در سالن ورزشی دانشگاه علم و صنعت کار خود را آغاز کرد.

حمید غفاری، نماینده اتحادیه چاپخانه‌داران در شورای برگزاری مسابقات ورزشی صنعت چاپ درباره این مسابقات گفت: مسابقات در دو مرحله و از ساعت 8 و 30 دقیقه پنجشنبه (21 شهریورماه) آغاز و تا ساعت 19 در قالب 16 بازی بین 28 تیم شرکت کننده ادامه داشت، مرحله نهایی مسابقات نیز از ساعت 8 و 30 دقیقه جمعه 22 شهریورماه پیگیری شد و ساعت 15 به پایان رسید. 

وی ادامه داد: دو تیم «چاپ کوثر» و «چاپ تصویر گیلان» بازی نهایی را برگزار کردند که در پایان تیم «چاپ کوثر» موفق به قهرمانی هشتمین دوره مسابقات شد، همچنین تیم‌های «چاپ بانک ملی» و «چاپ مهرسام» بازی رده‌بندی را انجام دادند که تیم مهرسام موفق شد، رتبه سوم را کسب کند.

نماینده اتحادیه چاپخانه‌داران در شورای برگزاری مسابقات ورزشی صنعت چاپ با اشاره به مراسم قدردانی از قهرمانان این رشته گفت: با رایزنی‌های انجام شده با مسوولان دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم قدردانی از برگزیدگان مسابقات ورزشی به صورت مراسمی مستقل برگزار خواهد شد.
 
غفاری در پایان صحبت‌های خود با اشاره به مسابقات سایر رشته‌ها اظهار کرد: سایر مسابقات نیز در حال برگزاری است که از این میان، مسابقات دارت شنبه 23 شهریورماه، مسابقات تیراندازی یکشنبه 24 شهریورماه و تنیس روی میز دوشنبه 25 شهریورماه، از ساعت 15 در سالن ورزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
تاریخ: 1392/6/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: