برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آموزش شنا و اصول ایمنی در قالب کتاب ورزشی

کتاب آموزش شنا و اصول ایمنی در آب اثر «جان هامر» عضو انجمن شنا و ایمنی در آب استرالیا را حسین ذکایی به فارسی برگردانده است. این اثر به تازگی برای سومین بار از سوی انتشارات علم و حرکت راهی بازار کتاب شده است.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اثر حاضر دربرگیرنده موضوعاتی نظیر آموزش آشنا با آب، شناوری، ورود به آب، پیشروی و حرکت در آب و شناوری، پیشروی و حرکت در آب‌های عمیق، شناهای همگانی، ‌اصول ایمنی در آب و برنامه‌های تمرینی همه شناها است.

ذکایی معتقد است که «کتاب آموزش شنا و اصول ایمنی در آب را مربیان و متخصصان شنا به عنوان یک منبع ارزشمند باید در اختیار داشته باشند. این کتاب اهمیت ویژه‌ای در بالا بردن کیفیت برنامه‌های شنا در سراسر کشور استرالیا بر عهده دارد. در حقیقت هدف سازمان استرالیایی آموزش شنا و اصول ایمنی در آب، با انتشار این اثر ارایه جدیدترین اطلاعات و دانش روز شنا، شیوه‌ها و تکنیک‌های آموزشی شنا به مربیان و متخصصان سراسر جهان است.»

کتاب آموزش شنا و اصول ایمنی در آب در شش فصل به اصول ایمنی، آشنایی با آب، مهارت‌های شناوری و جابه‌جایی، کاربرد اصول حرکت در آب،‌ معرفی و آموزش شیرجه به نوآموزان و معرفی و آموزش‌های شنا همگانی می‌پردازد.

در بخشی از این اثر نوشته شده است: «اغلب مردم بدین علت شنا می‌آموزند تا از انواع زیاد فعالیت‌های آبی لذت ببرند. هم‌چنان‌که صلاحیت و مهارت در شنا افزایش می‌یابد، شناگران بدون احساس خطر دامنه فعالیت خود را در محیط‌های آبی افزایش می‌دهند. در وضعیت‌های اضطراری مختلف، به مهارت‌های متنوع و گوناگون نیازمند هستیم. شناگران باید درک واقعی از توانایی‌های خود نظیر شناسایی موقعیت، شکل انجام کار و توانایی اجرای مهارت را داشته باشند.»

سومین چاپ کتاب آموزش شنا و اصول ایمنی در آب با شمارگان یک هزار نسخه، در 187 صفحه و به بهای 85 هزار ریال به تازگی از سوی نشر علم و حرکت راهی بازار نشر شده است.
تاریخ: 1392/6/27
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: