برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«آموزش تمرین با گلابی بوکس» از راه می‌رسد

مترجم و مولف کتاب‌های بوکس در آسیا از پایان یافتن مراحل نشر کتاب «آموزش تمرین با گلابی بوکس» خبر داد. این کتاب به زودی از سوی نشر علم و حرکت در بازار کتاب ورزشی توزیع خواهد شد.محمدرضا ملایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که محتوای کتاب «آموزش تمرین با گلابی بوکس» برگرفته از تجربیاتش در ورزش بوکس است، عنوان کرد: این اثر ویژه مربیان و ورزشکاران بوکس است و پیش از این کتابی درباره تمرین با گلابی بوکس در بازار کتاب آسیا موجود نبود.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد محتوای این کتاب با بسیاری از کتاب‌های بوکس قاره‌های اروپا و آمریکا برابری می‌کند اما هنوز فدراسیون بوکس ایران از آن هیچ حمایت مالی و معنوی نکرده است.

این مترجم کتاب‌های حوزه بوکس با بیان این که مضامین کتاب «آموزش تمرین با گلابی بوکس» به تدریج تمرین گلابی بوکس مبتدی تا حرفه‌ای را به مخاطبان آموزش می‌دهد، گفت: در حالی که هنوز کتاب «آموزش تمرین با گلابی بوکس» در بازار نشر توزیع نشده اما با کشورهای کره شمالی و چین قراردادی مبنی بر ترجمه آن منعقد کرده‌ایم و آمادگی همکاری با سایر کشورهای دنیا را نیز دارم.

وی در ادامه ضمن انتقاد از حمایت نکردن مسوولان فدراسیون بوکس از کتاب‌هایش، گفت: با توجه به این‌که اینک به من عنوان رکوردار ترجمه کتاب‌های رشته بوکس داده شده است، نه‌تنها مورد حمایت مسوولان قرار نگرفته‌ام، بلکه گاهی با بی‌مهری آنان نیز روبه‌رو شده‌ام.

وی از پایان یافتن مراحل تالیف و ترجمه پنج اثر دیگر در رشته ورزشی بوکس خبر داد و اظهار کرد: اکنون کتاب‌های راهنمای تکمیلی مربیان «آیبا»، ضربه با قدرت، راهنمای افزایش عملکرد بوکسورها، تمرین با توپ مدیسن‌بال برای بوکسورها و راهنمای پزشک بوکس «آیبا» را به دست ناشران سپرده‌ام. چهار اثر نخست را نشر علم و حرکت و کتاب راهنمای پزشک بوکس آیبا را فدراسیون پزشکی ورزشی روانه بازار نشر خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود با انتشار کتاب راهنمای پزشک بوکس آیبا از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، فرصت اجرای دوره بین‌المللی رینگ بوکس در وطن ما نیز فراهم شود.
تاریخ: 1392/7/29
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: