برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دستیابی به حداکثر قدرت، سرعت و استقامت با «آناتومی سه‌گانه»

کتاب «آناتومی سه‌گانه» اثر دکتر «مارک کلیون» و «تروی ژاکوبسن» مخاطبانش را با چگونگی بهبود عملکرد از طریق افزایش قدرت عضلانی و بهینه‌سازی بهره‌وری ناشی از هر حرکت آشنا می‌کند. این کتاب از سوی نشر هیومن کنتیکس منتشر شده است.-به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب 208 صفحه‌ای به مخاطب نحوه به حداکثر رساندن چند منظوره قدرت، سرعت و استقامت را آموزش می‌دهد. این کار با استفاده از 82 تمرین گام به گام همراه با تصاویر تمام رنگی برجسته عضلات صورت می‌گیرد.

خواننده با مطالعه این کتاب درمی‌یابد که چگونه عضلات و افزایش استقامت آن‌ها را هنگام فعالیت در رشته‌هایی نظیر دو، شنا و دوچرخه‌سواری سریع، تقویت کند.

خواننده کتاب یاد می‌گیرد که چگونه از تغییر تمرین به منظور هدف قرار دادن مناطق خاص، کاهش تنش عضلانی و به حداقل رساندن آسیب‌های شایع استفاده کند. مهم‌تر از همه،  می‌آموزد چگونه این کار را با برنامه‌ای آموزشی و بر اساس نیازهای فردی و اهداف خود انجام دهد.این کتاب به عنوان پرفروش‌ترین مجموعه «آناتومی سینتیک انسانی» در 11 فصل کمک می‌کند تا ورزشکار رشته سه‌گانه، عملکردش را با استفاده از برنامه‌نویسی چند منظوره موثر به حداکثر برساند.
نویسندگان این کتاب، دستورالعمل‌های گام به گام را در قالب 82 تمرین و با استفاده از 177 تصویر تشریحی تمام رنگی ارایه کرده‌اند. بر اساس مطالب کتاب، نگاه کردن به درون در حال توسعه عضلات برای رشته‌های شنا، دوچرخه سواری و دویدن ضروری است. مشارکت سه‌گانه نیز شامل سه فعالیت شنا، دوچرخه‌سواری و دویدن می‌شود. هر فعالیت به یک الگوی هماهنگ از عملکرد عضلات نیاز دارد و در چنین مشارکتی، افزایش همزمان فعالیت‌ها همراه با تحمل وزن دیده می‌شود.
موضوع مشترکی که تمام فواصل موجود در ورزش‌های سه‌گانه دو، شنا و دوچرخه‌سواری را از بین می‌برد، این است که همه آن‌ها بر خلاف بسیاری از ورزش‌های دیگر، به تحمل فعالیت طولانی مدت نیاز دارند؛ به عنوان مثال، در یک بازی فوتبال که 90 دقیقه طول می‌کشد، یک بازیکن حدود 10 کیلومتر می‌دود، در حالی که یک ورزشکار رشته سه‌گانه برای طی کردن کوتاه‌ترین فاصله باید بسیار بیشتر از این میزان دوام بیاورد.

بر اساس مطالب کتاب «با کسب اطلاعات بیشتر از طریق پژوهش درباره توانایی ورزشکار برای انجام ورزش هوازی و بی‌هوازی و همچنین تکنیک‌هایی برای بهبود عملکرد عضلانی از جمله قدرت و انعطاف‌پذیری، می‌توان عملکرد صحیح ورزشی را آموخت.»

 دکتر «مارک کلیون» جراح ارتوپد و متخصص طب ورزشی است. او پس از دریافت مدرک لیسانس خود از دانشگاه سنت لارنس در شمال ایالت نیویورک، مدرک پزشکی خود را از دانشکده پزشکی شهر نیویورک گرفت. کلیون مربی بالینی در دانشکده پزشکی و عضوی از گروه خدمات پزشکی و ورزشی است و به عنوان مربی دانشکده پزشکی و گروه جراحی ارتوپدی فعالیت می‌کند. او همچنین مدیر ارتوپدی بیمارستان «سنت برنابا» در نیویورک است. انجام جدیدترین تکنیک‌ها برای بهبود غضروف و همچنین بازسازی و پیوند منیسک از تخصص‌های او به شمار می‌آید.

تروی ژاکوبسن، دیگر نویسنده این کتاب، از سال 1992 به عنوان هدایتگر حرفه‌ای در زمینه مربیگری سه‌گانه فعالیت می‌کند. او صاحب یک شرکت مربیگری استقامت چند منظوره است و به عنوان پیشگام در توسعه و بازاریابی خدمات مربیگری آنلاین به رسمیت شناخته می‌شود.
تاریخ: 1392/8/16
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: