برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کتابی ویژه دوستداران ورزش بوکس منتشر شد

کتاب «آموزش تمرین با گلابی بوکس؛ از مبتدی تا پیشرفته» به تازگی از سوی نشر آونگ راهی بازار کتاب‌های ورزشی شده است. این اثر را محمدرضا ملایی ویژه مربیان، مدرسان و بوکسورها نوشته‌است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اثر حاضر نخستین‌ کتاب آموزش و تمرین با گلابی بوکس در سطح آسیاست و در چهار فصل به موضوعاتی مانند مختصری از تاریخچه گلابی بوکس، اجزا و قسمت‌های گلابی بوکس، روش‌ها و ضربه‌های پی‌درپی و سطوح مهارتی می‌پردازد.

همچنین مخاطبان کتاب «آموزش تمرین با گلابی بوکس؛ از مبتدی تا پیشرفته» با مضامینی مانند اندازه‌های گلابی بوکس، حفاظت از دست، نصب گلابی بوکس، مناطق کیسه، زاویه‌های برخورد مشت و ضربه برگشتی، انواع حلقه گردان، کنترل سرعت و نیرو برای گلابی بوکس، تمرینات زمان‌دار، استقامت تمرینات ورزشی قلبی ـ عروقی و ضربه زدن همراه با گوش دادن به موسیقی آشنا می‌شوند.

ویراستاری فنی این کتاب را علیرضا ره‌پیما برعهده داشته‌است و محمدرضا ملایی مولف این اثر، عضو کمیته تحقیق و پژوهش فدراسیون بوکس و کمیته نویسندگان فدراسیون مشت‌زنی و همچنین مولف و پژوهشگر بوکس آماتور است.

نخستین چاپ کتاب «آموزش تمرین با گلابی بوکس؛ از مبتدی تا پیشرفته» با شمارگان یکهزار نسخه، در 88 صفحه و به قیمت 50 هزار ریال به تازگی از سوی نشر آونگ راهی بازار کتاب‌ شد.

تاریخ: 1392/8/21
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: