برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

3 کتاب یوگا و ماساژ از سوی بوستان می‌آید

نشر بوستان سه کتاب ورزشی را در رشته‌های یوگا و ماساژ در دست انتشار دارد.-حامد صدیقیانی، مدیر پخش و توزیع انتشارات بوستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: اکنون دو کتاب با عنوان‌های «یوگا برای دختران جوان» و «یوگا برای رفع استرس» از سوی این نشر در مراحل پایانی چاپ قرار دارند.

وی با اشاره به فواید ورزش یوگا برای همه سنین، افزود: کتاب یوگا برای دختران به معرفی تمرینات ویژه این رده سنی می‌پردازد و تاثیرات ورزش یوگا روی جسم و روان دختران جوان را متذکر می‌شود.

صدیقیانی ادامه داد: زندگی ماشینی باعث شده است تا انسان به فشارهای روانی گوناگونی مبتلا شود. در کتاب یوگا برای رفع استرس، نحوه انجام تمرینات یوگا و چگونگی و میزان تاثیر آن‌ها بر اعصاب و روان ورزشکاران به ویژه برای رفع فشارهای عصبی و روحی تشریح شده است. پیش از این نیز کتاب‌های «یوگا در درمان بیماری‌ها»، «یوگا؛ آهنگ تندرستی» و «راهنمای کامل یوگا» از سوی نشر بوستان منتشر شده‌اند.

به گفته صدیقیانی، هر دو کتاب «یوگا برای دختران جوان» و «یوگا برای رفع استرس» همراه با تصاویری کاربردی و آموزشی با ترجمه رویا پورمناف منتشر خواهند شد.

مدیر پخش و توزیع انتشارات بوستان همچنین از انتشار کتابی با موضوع ماساژ خبر داد و گفت: امروزه فواید انجام ماساژ برای بسیاری از مردم مشخص شده است و به همین دلیل هم کتاب‌های ماساژ مخاطبان خودشان را پیدا کرده‌اند. نشر بوستان نیز کتابی را در این باره تهیه کرده است که همراه با دو کتاب حوزه یوگا تا سه ماه آینده روانه بازار کتاب‌های ورزشی خواهد شد.

نشر بوستان که فعالیت خودش را از سال 1370 آغاز کرده، از ابتدای سال جاری تاکنون پنج اثر ورزشی با عنوان‌های «دایره‌المعارف کوهنوردی»،«دایره‌المعارف آمادگی جسمانی»،«تغذیه، زیبایی و آمادگی جسمانی بانوان»، «آموزش کشتی» و‌«تغذیه وزشکاران» را منتشر کرده است.
تاریخ: 1392/9/8
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: