برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سعيدي در گفت و گو با فارس:تنها سرمايه ملي گلف ايران در حال نابودي است

كيكاووس سعيدي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس با اشاره به تخريب روزافزون زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب اظهار داشت: زمين مجموعه ورزشي انقلاب با 40 سال قدمت قاعدتا نياز به بازسازي اساسي به لحاظ ترميم خاك و كوددهي دارد.
وي گفت: براي اين كار نياز به مديريت منسجم و نظارت فني است كه در توان مديريت مجموعه نيست، حال در اين ميان زمين گلف اين مجموعه كه تنها سرمايه اين رشته محسوب مي شود، در حال نابودي است و متاسفانه هنوز اقدامي از سوي مسئولان مربوطه در جهت نجات اين زمين صورت نگرفته است.
سعيدي افزود: بارها بخش خصوصي به ما مراجعه و اعلام كرده است كه تمايل دارد براي ارتقا و نگهداري زمين گلف بر اساس استانداردهاي جهاني با ما همكاري كند؛ اما مسئله اين است كه اين زمين در اختيار شركت توسعه و تجهيز سازمان تربيت‌بدني است و ما نمي‌توانيم در اين زمينه اقدامي انجام دهيم.
سرپرست فدراسيون گلف با اشاره به درخواست فدراسيون از سازمان تربيت‌بدني مبني بر واگذاري اين زمين به فدراسيون تصريح كرد: در نامه‌اي به سعيدلو خواسته ايم اين زمين را به عنوان تنها كمپ استاندارد اين رشته به منظور استعداديابي و برگزاري اردوها و تمرينات تيم ملي در اختيار فدراسيون قرار دهد كه هنوز پاسخ مثبتي دريافت نكرده ايم.
سعيدي گفت: زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب اصلي‌ترين پايگاه اين ورزش در ايران است و اگر روند تخريب اين زمين ادامه پيدا كند اردوهاي تيم ملي تعطيل خواهند شد.
وي افزود: روند فرسايش اين زمين تدريجي بوده است؛ در حال حاضر تنها سرمايه ملي ورزش گلف نياز به ترميم از سوي كارشناسان فني دارد. بايد پس از بررسي و تعيين بودجه اقدامات بازسازي هر چه زودتر آغاز شود.
انتهاي پيام/

تاریخ: 1389/6/31
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: