برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مولف آثار ورزشی، مشاور وزیر ورزش شد

حمید قاسمی، نویسنده و مترجم حوزه تربیت بدنی، به سمت مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در حکم محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان برای دکتر حمید قاسمی آمده است: «نظر به تعهد، تجربه و تخصص جنابعالی و به موجب این حکم به سمت مشاور رسانه ای اینجانب منصوب می شوید.
با عنایت به تحصیلات و سابقه علمی و عملی که از شما سراغ دارم و توجه به توان و ظرفیت ارزشمند رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری حوزه ورزش و جوانان کشور، فرصت مغتنمی است تا با بهره گیری از آراء و نظریات صاحب نظران و اهل فن، تعامل مثبت و هدفمندی در حوزه ی روابط وزارت ورزش و جوانان و رسانه ها ایجاد و به رشد و اعتلای ورزش و جوانان کمک نماید.»

دکتر حمید قاسمی متولد سال 1350 در شهر کرمانشاه و دارای دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و ورزش و عضو هیات علمی و دارای مرتبه استادیاری در دانشگاه است. قاسمی سوابق اجرایی خود در ورزش و رسانه را از سال 1375 شروع کرد.

دکتر قاسمی تاکنون چند عنوان کتاب را در حوزه تربیت بدنی تالیف و ترجمه کرده است که از جمله آن‌ها می توان به کتاب «فعالیت‌های رسانه‌ای در ورزش» و « روابط عمومی ورزشی» اشاره کرد.

وی در عرصه‌های اجرایی ورزش نیز در سمت‌هایی مانند مسوول کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون وزنه‌برداری کشور، نایب رییس غرب آسیا، ریاست انجمن آمادگی جسمانی(پیش از تشکیل فدراسیون)، ریاست فدراسیون اسکواش و عضو کمیته توسعه اسکواش آسیا فعالیت داشته است. 

وی در عرصه مطبوعات نیز سابقه صاحب امتیازی و مدیر مسوولی در نشریات مدیریت علمی ورزش است و مدیر مسوولی روزنامه ایران ورزشی هم در کارنامه او ثبت شده است.
تاریخ: 1392/9/18
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: