برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حس بیداری با مطالعه کتاب «راهنمای علمی کاربردی تناسب‌اندام»

کتاب «راهنمای علمی کاربردی تناسب‌اندام» اثر برایان شارکی با ترجمه دکتر ابراهیم علیدوست قهفرخی(عضو هیات علمی دانشگاه تهران) و سیدحسن جلالی، جواد اشرفی و مهدی مکاری از سوی نشر ورزش منتشر شد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب به بیان فواید تناسب اندام از نظر فیزیکی و روانی می‌پردازد و سپس راهکارهای علمی-ورزشی را برای دستیابی به تناسب‌اندام بیان می‌کند.

«راهنمای علمی کاربردی تناسب اندام» مکتوبی است شامل 11 فصل به قلم برایان شارکی. دکتر شارکی محقق حوزه تناسب‌اندام، مربی و همچنین نویسنده‌ای است که بیش از 45 سال سابقه فعالیت در حوزه ورزش، تمرین و فیزیولوژی ورزشی دارد.

«چرا باید تناسب‌اندام داشته باشیم؟«،«درک آمادگی هوازی»،«تمرینات آمادگی هوازی»،«برنامه هوازی»،«درک آمادگی عضلانی»،«تمرینات آمادگی عضلانی»،«برنامه‌های عضلانی»،«تغذیه و کنترل وزن»،«مباحث تندرستی و رهنمودهایی در ورزش»،«حقایق و ابهامات آمادگی» و«شادابی و طول عمر» عنوان فصل‌های مختلف این کتاب ورزشی را تشکیل می‌دهند.

در بخشی از این کتاب این‌گونه نوشته شده است:«با چند ماه آمادگی جسمانی می‌توان تغییر جدید را در بدن ایجاد کرد که از آن به "بیداری" تعبیر می‌شود. این حالت شبیه خوش‌اندامی و حس زیبایی جسمی نیست، بلکه یک حس درونی است که نمی‌توان آن را به صورت ملموس مشاهده کرد.»

چاپ تمام رنگی این کتاب به ویژه تصاویرش باعث می‌شود تا مخاطب به راحتی بتواند مطالب و به ویژه دستورالعمل‌های ورزشی آن را بیاموزد و اجرا کند.

چاپ نخست کتاب «راهنمای علمی کاربردی تناسب‌اندام» با شمارگان یک هزار نسخه، در 256 صفحه و به بهای 285 هزار ریال از سوی نشر ورزش منتشر شده است.
تاریخ: 1392/9/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: