برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

راهنمای عملی کسب و کار در حوزه ورزش

کتاب «فراتر از تابلو ورزشگاه» به قلم «ریک هارو» و «کارلا سواتک» به عنوان یک راهنمای عملی در حوزه کسب و کار ورزش منتشر شد./

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از سایت هیومن کنتیکس، «ریک هارو» یکی از نویسندگان این اثر، کارشناس با سابقه در کسب و کار ورزشی و «کارلا سواتک» دستیار نویسنده کتاب نیز در این حوزه، یک متخصص به شمار می‌آید. 

این کتاب 240 صفحه‌ای به فعالان ورزشی آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانند با استفاده از پتانسیل‌های موجود در عرصه ورزش و همچنین افراد فعال این حوزه، به درآمدهای کلان بیندیشند.

نویسندگان این کتاب، خودشان در حوزه ورزش و رسانه بسیار صاحب نفوذ محسوب می‌شوند و سوابق اجرایی و مدیریتی قابل اعتنایی در حوزه رسانه ورزشی دارند.

با مطالعه این کتاب می‌توان دریافت که چگونه به عنوان حامیان مالی، به اندازه‌گیری احتمال بازگشت سرمایه در حوزه سازمان‌های ورزشی بپردازیم و  چگونه تیم‌های طرفدار با دولت‌ها برای یک معامله در ورزشگاه مذاکره می‌کنند. 

از دیگر موضوعات آموزشی این کتاب می‌توان به بررسی اثر رونق ساخت و ساز امکانات ورزشی در رده‌های پایه، عوامل به حداکثر رساندن ارزش از نگاه مشتریان و اثرگذاری در تیم‌ها و طرفداران با انجام تغییرات انقلابی در فروش بلیت به شیوه مدرن اشاره کرد.

راهنمایی‌های ویژه کارشناسان این حوزه نیز در یادگیری موثر خواهند بود، به ویژه آن‌جا که مصاحبه‌های منحصر به‌فردی با قوی‌ترین چهره‌های ورزشی از جمله راجر گودل، دیوید استرن، برایان فرانس و گری بتمن را می‌خوانید. این افراد کارشناسانی‌اند که در تجزیه و تحلیل و همچنین هدایت چگونگی به دست آوردن معاملات سودآور در تاریخ ورزش شهرت دارند.

آن‌چه در این کتاب بیش از هر چیز دیگری جلوه می‌کند، آموزش روش کسب درآمد میلیاردی از حوزه ورزش است، موضوعی که به یقین پای بسیاری از افراد را به این میدان بزرگ کشانده‌است. البته روش‌های علمی ارایه شده در این کتاب هرگز به معنای آموزش کسب پول از راه آسان و سریع نیست، بلکه  با چگونگی سرمایه‌گذاری صحیح، برنامه‌ریزی مدون و همچنین چالش برای ایجاد ساختاری منظم آشنا می‌شویم.

کتاب «فراتر از تابلو ورزشگاه» از 9 فصل گوناگون تشکیل شده‌است.

فصل نخست این اثر «استاد بزرگ» نام دارد و در فصل دوم مصاحبه‌هایی را با دو تن از برنامه‌ریزان لیگ برتر فوتبال آمریکا می‌خوانیم. چگونگی کنترل از راه دور چیزی که شما در تلویزیون ورزشی تماشا می‌کنید، موضوع فصل سوم کتاب است و در فصل چهارم موضوعی به نام ملاقات با «لابینسکی» بزرگ دیده می‌شود.

نحوه دخالت دولت در برنامه‌های تلویزیونی داخل و خارج از ورزشگاه، محور اصلی فصل پنجم را تشکیل می‌دهد و  در فصل ششم خواهیم آموخت که چگونه صاحب یک تیم ورزشی بشویم. برای توضیح کامل این موضوع  به ملاقات دو تن از صاحبان تیم‌های قدرتمند در لیگ هاکی (Nhl)دعوت می‌شویم.

تشکیل اتحادیه مرکزی، آشنایی با یک ورزش جدید و چگونگی تهیه بلیت‌هایی برای دنیای آینده، موضوع فصل‌های دیگر این کتاب را تشکیل می‌دهد.

تاریخ: 1392/9/23
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: