برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«تغذیه و مکمل در ورزش‌های استقامتی» در راه انتشار

کتاب «تغذیه و مکمل در ورزش‌های استقامتی» از سوی نشر آئیش روانه بازار کتاب‌های حوزه تربیت بدنی و ورزش خواهد شد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب را دکتر رامین امیرسلطان به رشته تحریر درآورده و در آن تمامی مباحث مربوط به تغذیه و مکمل‌های ورزشی را ویژه ورزشکارانی که در رشته‌های استقامتی فعالیت می‌کنند، توضیح داده است.

کتاب «تغذیه و مکمل در ورزش‌های استقامتی» همچنین به غذاهای جانشین ویژه ورزشکاران استقامتی اشاره می‌کند و با استفاده از جدیدترین پژوهش‌ها، نکاتی مهم را درباره تغذیه ورزشکاران یادآور می‌شود. این کتاب اکنون در محله تایپ و صفحه‌بندی در نشر آئیش قرار دارد.

نشر آئیش همچنین به تازگی کتاب «روانشناختی حرکات ورزشی» اثر دکتر محمدرضا رحمانی‌نیا را روانه بازار کتاب ورزشی کرده است.

این اثر مکتوب، حرکات ورزشکاران را از منظر روانشناسی تجزیه و تحلیل می‌کند و یکی از منابع درسی دانشجویان رشته تربیت بدنی به شمار می‌آید.

«تغذیه و رژیم ورزشکاران» دیگر اثری محسوب می‌شود که این نشر به تازگی چاپ سوم آن را منتشر کرده است. این کتاب را دکتر سیدعلی کشاورز نوشته است.

از دیگر آثار منتشر شده از سوی نشر آئیش می‌توان به کتاب «اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش» اثر احمد آذربانی اشاره کرد. ویرایش سوم این کتاب به تازگی از سوی این نشر تجدید چاپ شده است.
تاریخ: 1392/9/27
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: