برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نامزدی نویسندگان ورزشی در انتخابات کمیته ملی المپیک ایران

امروز(14 دی‌ماه) آخرین فرصت ثبت‌نام نامزدهای مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک کشورمان تعیین شده است و تاکنون چند نویسنده حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.- به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ارایه فرم و ثبت‌نام از نامزدهای مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک که از 30 آذر ماه آغاز شده است، امروز (14 دی‌ماه) تا پایان وقت ادارای ادامه خواهد داشت.

تاکنون افراد متعددی برای تصدی پست‌های مختلف کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرده‌اند که از میان آن‌‌ها فضل‌الله باقرزاده، مولف کتاب‌های ورزشی و دانشیار دانشگاه تهران برای نایب رییسی و دبیرکلی کمیته ملی المپیک، نامزدی خودش را اعلام کرده است. 

باقرزاده اکنون ریاست فدراسیون شمشسیربازی، نایب رییسی کنفدراسیون شمشیربازی غرب آسیا و عضویت در هیات رییسه کنفدراسیون شمشیربازی آسیا را نیز بر عهده دارد. 

از جمله آثار مکتوب باقرزاده می‌توان به کتاب‌های «سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی»،«آموزش و تمرینات دو و میدانی»،«راهنمای ترویج تحرک فیزیکی مناسب برای ارتقای سلامت از بدو تولد تا بعد از هفتاد سالگی» و «یادگیری و کنترل حرکتی» اشاره کرد.

از دیگر افرادی که سابقه تالیف یا ترجمه کتاب در کارنامه او وجود دارد، می‌توان به فریده هادوی، کارشناس خبره در امور بازی‌های المپیک اشاره کرد که برای سمت نایب رییسی ثبت‌نام کرده است. 

کتاب‌های «اندازه‌گیری و ارزشیابی در تربیت‌بدنی مفاهیم و آزمون‌ها» و «مدیریت پروژه‌های ورزشی» از  آثار مکتوب هادوی محسوب می‌شوند.

دکتر لطفعلی پورکاظمی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان نیز در این انتخابات شرکت کرده است. چاپ 10 جلد کتاب ورزشی، علمی و تحقیقاتی در کارنامه علمی پورکاظمی ثبت شده است.
تاریخ: 1392/10/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: