برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

معرفی دستاورد‌های پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

کتاب «دستاورد‌های پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی (معرفی خدمات و محصولات)» از سوی انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منتشر شده است.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این اثر مکتوب به معرفی پژوهشگاه تربیت بدنی پرداخته شده و در آن به موضوعاتی مانند چشم‌اندازها، ماموریت، اهداف کلان، اهداف پنج ساله و وظایف اشاره شده است.

در بخش نخست سه فصل به چشم می‌خورد که فصل نخست این اثر با عنوان «خدمات پژوهشگاه» به معرفی حیطه‌های اجرایی، مشاوره، آموزشی و تخصصی پژوهشی پرداخته و فصل دوم این کتاب با عنوان «خدمات باشگاه‌ها» موضوعاتی نظیر خدمات آموزشی پژوهشی باشگاه‌های حرفه‌ای ورزشی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کاربردی ویژه مدیران و آزمون‌های سلامت عمومی را که در پژوهشگاه تربیت بدنی ارایه می‌شود، هدف قرار داده است. فصل سوم کتاب نیز با عنوان «پایگاه تندرستی سلامت» سه رویکرد پژوهشی، آموزشی-ترویجی و مشاوره تخصصی را دنبال می‌کند.

 بخش دوم این کتاب که «محصولات و اختراعات» نامذزاری شده، شامل سرفصل‌هایی با عناوین «کفپوش‌های ورزشی»، «ورزش‌های همگانی»، «ورزش معلولین» و «تجهیزات سالنی» است. 

فصل «کفپوش‌های ورزشی» به معرفی کفپوش‌های ورزشی فضای باز، سالنی و سرپوشیده اختصاص یافته است. همچنین فصل «ورزش‌های همگانی» شامل موضوعاتی نظیر طرح‌های ورزش‌های همگانی، امکانات و رشته‌های ورزشی متفاوت موجود در این مجموعه است.

فصل «ورزش معلولین» نیز به معرفی دستگاه‌های تفریحی-ورزشی معلولین، انواع تاب، انواع بسکتبال و سایر طرح‌های معلولین موجود در مجموعه پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی اختصاص دارد و در بخش «تجهیزات سالنی» تصاویری از چندین امکانات موجود در مجموعه گنجانده شده‌اند.
تاریخ: 1392/10/25
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: