برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شهرياري در گفت‌و‌گو با فارس:ايران سال آينده برترين تيم‌ ملي موتوركراس آسيا خواهد شد

حسين شهرياري در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبري فارس«توانا» در رابطه با پيشرفت فيزيكي احداث پيست موتورسواري براي ميزباني مسابقات آسيايي اظهار داشت: حدود 90 درصد ساخت و ساز پيست رقابت به اتمام رسيده است و در زمان برگزاري قطعاً يكي از بهترين ميزباني‌هاي آسيايي را در تهران خواهيم داشت.
وي با تقدير از كمك مناسب سازمان تربيت‌بدني ادامه داد: پس از پايان ساخت و ساز تا 2 روز ديگر اردوي تيم ملي موتوركراس در اين مجموعه با حضور 10 موتورسوار برتر كشور زير نظر يان پوستما مربي هلندي برگزار خواهد شد و با رايزني‌هايي كه با فدراسيون آسيايي داشتيم حضور 8 كراس‌كار ايراني در رقابت‌هاي قهرماني آسيا مسجل شده است.
نايب رئيس فدراسيون با ابراز اميدواري به كسب عنوان قهرماني آسيا گفت: تمامي اعضاي فدراسيون هم از نظر سخت‌افزاري و هم فراهم كردن شرايط آماده‌سازي موتورسواران زحمات فراواني را متحمل شده‌اند و قطعاً در اين مسابقات روي سكو خواهيم رفت و اين‌بار مقام اول را كسب خواهيم كرد.
وي درباره شرايط اعلام امادگي ساير كشورها براي حضور در مسابقات موتوركراس عنوان داشت: تاكنون كشورهاي ژاپن، هند، فيليپين، تاجيكستان، بحرين، امارات، مغولستان، اندونزي و تايلند براي حضور در اين رقابت‌ اعلام آمادگي كرده‌اند.
شهرياري در ادامه به حمايت‌هاي شخص سعيدلو از ورزش موتورسواري اشاره كرد و خاطرنشان كرد: با حمايت‌هاي سازمان تربيت‌بدني قطعاً هم از نظر امكانات و هم از نظر فني تا يك‌سال آينده برترين تيم‌ملي موتوركراس آسيا خواهيم بود.
سومين راند مسابقات آسيايي موتوركراس قهرمراني آسيا 15 مهرماه به ميزباني ايران و پيست آزادي تهران برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/

تاریخ: 1389/7/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: