برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زودتر از همه ثبت‌نام کردیم/آثار سایر ناشران را هم می‌آوریم

مدیر مسوول انتشارات علم و حرکت از حضور این نشر در نمایشگاه استانی هرمزگان خبر داد و گفت: ما نخستین ناشر تخصصی ورزشی بودیم که برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کردیم.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با حضور 340 ناشر فردا(سوم بهمن‌ماه) افتتاح می‌شود و نشر علم و حرکت در این نمایشگاه علاوه بر ارایه کتاب‌های خودش، آثاری را از سایر ناشران ورزشی عرضه خواهد کرد.

«روبن شاهوردیان» در این باره گفت: ما در این نمایشگاه جدیدترین و پرمخاطب‌ترین آثار نشر علم و حرکت و همچنین نشر آونگ را عرضه می‌کنیم و در کنار آن، برخی از آثار برگزیده سایر ناشران ورزش را ارایه خواهیم کرد.

وی با اشاره به عرضه این آثار با تخفیف 40 درصدی اظهار کرد: کتاب‌های «سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی» اثر دکتر رسول حمایت‌طلب، «بیومکانیک آسیب‌های عضلانی» با ترجمه دکتر حیدر صادقی و همکاران، «مدیریت باشگاه ورزش» با ترجمه دکتر رحیم رمضانی‌نژاد و همکاران و «کاراته؛ مبانی و فلسفه» اثر افشین طباطبایی، از جمله کتاب‌های پرمخاطب این نشر محسوب می‌شوند که در نمایشگاه استانی هرمزگان ارایه می‌شوند.

انتشارات علم و حرکت از ابتدای سال تاکنون در هفت نمایشگاه استانی شرکت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگاه‌های کرمان، کرمانشاه، کردستان، شیراز، گیلان و اهواز اشاره کرد. این نشر به احتمال فراوان در نمایشگاه استانی سیستان و بلوچستان هم حضور خواهد یافت.

شاهوردیان هدف از حضور در نمایشگاه‌های استانی را معرفی هرچه بیشتر آثار این نشر به مخاطبان استانی و در دسترس قرار دادن کتاب‌هالی ورزش بیان کرد و افزود: نمایشگاه‌های استانی با توجه به این که نمایشگاه‌هایی عمومی محسوب می‌شوند، برای ناشران تخصصی مانند علم و حرکت، رهاورد چندانی از نظر مالی ندارند و ما از این فرصت برای معرفی بیشتر کتاب‌هایمان بهره می‌بریم.

یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان فردا (پنج‌شنبه، سوم دی‌ماه) با حضور 340 ناشر از سراسر کشور افتتاح خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ و از ساعت ۱۶ تا۲۰ سوم تا نهم بهمن‌ماه از این نمایشگاه دیدن کنند.
تاریخ: 1392/11/2
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: