برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

این کتاب بی‌قیمت است!

کتاب «راهنمای پزشک رینگ بوکس آیبا» به قلم محمدرضا مولایی در حالی از سوی انتشارات رنگین قلم منتشر شده است که ناشر و مترجم اثر اطلاعی از قیمت این کتاب ندارند!به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(یبنا)، در شناسنامه و پشت جلد این کتاب نیز بهای این اثر مکتوب درج نشده است.

محمدرضا مولایی، مولف و مترجم کتاب، در این باره اظهار می‌کند که «بهای این کتاب را باید فدراسیون پزشکی کشورمان تعیین کند.»
 
اشرفی، ناشر این کتاب نیز به ایبنا می‌گوید که «بهای این کتاب در انحصار و اختیار محمدرضا مولایی قرار دارد!»

این اثر زیر نظر دکتر لطفعلی پورکاظمی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ و رییس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک کشورمان منتشر شده و تهیه و تدوین کتاب را کمیسیون پزشکی آیبا انجام داده است.

کتاب راهنمای جامع پزشک رینگ بوکس آیبا را می‌توان مرجع پزشکی ورزشی بوکس محسوب کرد و مطالعه آن برای تمامی بوکسورها، پزشکان عمومی، دانشجویان تربیت‌بدنی، داوران و ورزشکاران رشته‌های رزمی مناسب‌ است. 

راهنمای پزشکی برای بوکس، نابرابری مردمک‌های چشم، آسیب‌های چشمی در ورزش بوکس، آسیب‌های دست و مچ دست، خون‌ریزی بینی در بوکس، علل و پیشگیری از مرگ ناگهانی قلب در ورزشکاران جوان، بوکسور بیهوش، آسیب‌ها برای پزشک رینگ بوکس، ایمنی زنان در بوکس، آسیب‌های مزمن مغزی در بوکس و قوانین پزشکی سری مسابقات جهانی بوکس آیبا، عنوان فصل‌های این کتاب را تشکیل می‌دهند.

هدف آیبا از انتشار این کتاب، معرفی یک برنامه برای ارزیابی و آموزش پزشکان رینگ و همچنین اداره کردن دوره‌های آموزشی پیشرفته پزشک رینگ بوده است. 

برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش بوکس آماتور ایران در این کتاب شناخت آسیب‌های ورزشی بوکس، نقش پزشک رینگ بوکس، کمک‌ها و بررسی‌های اولیه و راهنمای معاینات پزشکی بحث و بررسی شده‌اند.

چاپ نخست کتاب «راهنمای پزشک رینگ بوکس آیبا» در یک هزار نسخه و 296 صفحه به بازار کتاب‌های ورزشی عرضه شده است.
تاریخ: 1392/11/2
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: