برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

غیاثی: ناشران ورزشی حمایت می‌کنند

عضو انجمن فرهنگی ناشران ورزشی با استقبال از پیشنهاد برپایی جایزه تخصصی کتاب‌های ورزشی گفت: اغلب ما ناشران ورزشی از برپایی چنین جایزه‌ای حمایت می‌کنیم.

حسین غیاثی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: برگزاری جایزه تخصصی کتاب‌های ورزشی به پیشرفت محتوایی و همچنین معرفی کتاب‌های ورزشی و تربیت‌بدنی کمک خواهد کرد و باعث می شود علاقه‌مندان راحت‌تر به کتاب مورد نظرشان دسترسی پیدا ‌کنند. 

مدیر نشر فرزین ادامه داد: به نظر من بهتر است وزارت ورزش ‌و جوانان و وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور مشترک این موضوع را بررسی کنند و برگزاری این مراسم را بر عهده بگیرند.

غیاثی گفت: ما در حال به ثبت رساندن انجمن فرهنگی ناشران ورزشی هستیم و همزمان با ثبت شدن انجمن، به انجام فعالیت‌های سازنده در این راه خواهیم پرداخت و شاید توافق روی برگزاری جایزه تخصصی کتاب‌های ورزشی، یکی از این فعالیت‌ها باشد.

وی برگزاری چنین رویدادی را موجب بیشتر به چشم آمدن کتاب‌های تربیت‌بدنی و ورزش و فعالان این حوزه دانست و افزود: به یقین کسب رتبه در چنین جایزه‌ای می‌تواند برای هر ناشر یا اهل قلمی مهم باشد.

غیاثی ادامه داد: نکته مهم این است که داوران جایزه تخصصی کتاب‌های ورزشی باید از بین افرادی انتخاب شوند که به علوم تربیت‌بدنی و رشته‌های مختلف ورزشی تسلط داشته باشند. خوشبختانه عده زیادی از افراد خبره علوم ورزشی اکنون به عنوان ناشر، مولف، مترجم و ویراستار فعالیت می‌کنند و جامعه ورزشی توانایی اداره و برگزاری صحیح این جایزه را دارد.

عضو انجمن فرهنگی ناشران ورزشی با تاکید بر اهیمت و جایگاه پوشش رسانه‌ای اخبار حوزه کتاب ورزشی اظهار کرد: جامعه کتاب ورزشی توانایی مالی لازم را برای تبلیغ در رسانه‌های مختلف ندارد، در حالی که برگزاری چنین جایزه‌ای باعث می‌شود توجه رسانه‌های مختلف به کتاب ورزشی جلب شود و فعالان این حوزه نیز در کانون توجه رسانه‌ها قرار بگیرند.

تاریخ: 1392/11/4
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: